Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • BoCo Sol verkar ta itu med n

    Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    BoCo Sol verkar ta itu med n

    Postprzez Labi1995 » 20 Czerwiec 2018, o 04:20

    Jag har varit imponerad av Asics Hyper Speed ??6 hittills. Det ?r en sub 6oz sko som beh?ller riklig kudde och g?r det i ett flexibelt paket med en rymlig passform i framfoten. Ganska mycket den exakta kombinationen av funktioner jag letar efter i en avst?nds racer.

    H?r ?r den b?sta delen - Hyper Speed ?Nike Air Vapormax Mujer ?6 ?r ett fynd! Den har en MSRP p? $ 85, men kan k?pas f?r mindre ?n den p? olika on-line uttag. Du kan sannolikt k?pa tv? par Hyper Speed ??(och ett par par strumpor) f?r kostnaden f?r en Adidas Adios Boost. Och mina observationer om h?llbarheten av s?len hittills (50 mil p? dem) ?r jag inte orolig f?r att de offrade kvalitet till l?gre kostnad.
    Jag ?lskade adios Boost, men jag skulle finna det Nike Air Max 2017 Heren v?ldigt sv?rt att rekommendera det till $ 140. ?ven New Balance 1400v2 har en MSRP $ 15 h?gre ?n Hyper Speed. Om du gillar n?got av dessa skor ?r Hyper Speed ??6 definitivt v?rt en titt. Och om du letar efter en f?rsta t?vlingsplatta som inte kommer att bryta mot banken, ?r den h?r skon definitivt en att t?nka p?. N?r Altra best?mde sig f?r att ?versyna en, som i huvudsak var Altra som motsvarar en t?vlingsplatta, och f?rvandlade den till Nike Air Huarache Damen en mycket mer vadderad l?ttvikt tr?nare (The One2) Jag blev lite f?rv?nad. Det verkade att de skulle bli av med alla sina skor med l?gre stackh?jd.
    Altra 3-SumMy f?rst?else ?r att Altra k?nde att One och 3-Summen var s? ?verfl?diga och att 3-Summan skulle uppdateras f?r att ta den plats som tidigare anv?ndes av b?da dessa skor. I Altra 3-Sum 1.5 ser vi faktiskt att 3-summan flyttar lite bort Nike Air Max 95 Womens fr?n trippelformen (t.ex. 1,5 har en mer traditionell fotledskrage utan den h?ga dragfliken bakom Achilles), men det beh?ller funktioner som hastighetshalssystemet och vad som verkar vara en bootie-stil med en integrerad tunga. Inga specifikationer p? RW f?r den h?r heller, men en bildf?ngst fr?n en Altra-katalog som delas p? Slowtwitch indikerar 18mm stapelh?jd och en vikt av 8.3oz. Eftersom den ursprungliga 3-summan ?r listad som en 13mm Nike Air Presto Femmestapel antar jag att katalognumret inneh?ller 5mm innersula, men jag kunde ha fel. Intressant ?r kvinnornas 3-Sum 1.5 listad som en stapel 24mm, s? lite mer kudde i damskor.
    S?vitt jag kan s?ga att ensam ser ut att vara densamma, s? det borde fungera bra f?r fans av originalet samt den ursprungliga 3-summan. Jag ?r inte s?ker p? att jag ?r galen p? estetiken p? 3-Summen 1.5 men. Jag har ?nnu Nike Air Max Tavas Dames inte st?tt p? n?gra recensioner av 3-Sum 1.5. Du kan ocks? se f?rhandsvisningar av Altra, New Balance och Hoka sommar 2014-utg?vor. Eftersom dessa skor ?nnu inte har sl?ppts, har jag inte k?rt n?gon av dem. Om du har, skulle vi g?rna h?ra dina tankar i kommentarerna!
    Newton har flera nya modeller som ska sl?ppas inom de n?rmaste veckorna. Traditionellt k?nt f?r relativt prisv?rda skor verkar Newton syfta till den nedre delen av sitt prisspektrum Nike Air Max 90 Femme med n?gra av dessa nya versioner (Fate, Kismet och Aha) och BoCo Sol verkar ta itu med n?gra av begr?nsningarna i originalet BoCo AT. Sl?ppdatum f?r alla dessa verkar vara i slutet av juni / b?rjan av juli.
    N?r Newton gjorde flytten till 5 lugs ?ver hela linjen i ?r introducerade de vad de kallar POP-skalan (POP st?r f?r Power Point). Som jag f?rst?r det fr?n den h?r RunBlogRun-intervjun Nike Air Huarache Heren med Newton-presidenten Craig Heisner, betyder l?gre POP-nummer mer framtr?dande, lyh?rda klackar (t.ex. POP1-skor som distans III) och h?gre POP-tal indikerar mer f?rl?tande, mindre utskjutande klackar. Newton-?det ?r mitt i v?gen som en POP2-sko, och priset ?r $ 129 MSRP, s? l?gre ?n de flesta Newton-skor ?n Energy NR (och Aha-beskrivningen nedan). Specifikationer som rapporterats p? n?gra f? platser indikerar att ?det sl?r in p? 4,5 mm och en bit under 10oz. ?det ?r "neutral" partner till Kismet (se n?sta). Snygg sko !.
    Labi1995
    Starszy plutonowy
     
    Posty: 163
    Rejestracja: 25 Kwiecień 2018, o 08:31
    Miasto: LONDON
    Data urodzenia: 18 09 1992

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator


    Re: BoCo Sol verkar ta itu med n

    Postprzez valdunn » 4 Kwiecień 2021, o 19:12

    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    languagelaboratory.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Re: BoCo Sol verkar ta itu med n

    Postprzez valdunn » 25 Wrzesień 2022, o 20:20

    audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
    geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
    hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
    journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
    kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
    languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
    nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
    papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
    rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
    stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Wróć do Dla Zielonych

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.

    cron