Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Suplementy i Odżywki
  • Prośba o ocenę zestawu supli - początkujący, suple Scitec?

    Sporty siłowe takie jak kulturystyka, fitness strongman czy sztuki walki to także suplementy i odżywki, zobacz jak wspomagać odżywianie aby uzyskać lepsze efekty. Suplement diety jest to dodatek, uzupełnienie diety.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    Prośba o ocenę zestawu supli - początkujący, suple Scitec?

    Postprzez flyman87 » 29 Sierpień 2014, o 09:38

    Witam Panowie!
    Ćwiczę sobie w "piwnicy" od kilku miesięcy, w tym czasie przyjmowałem różne słabe suple wybierane raczej losowo i nie zażywałem ich regularnie.
    Dieta też raczej przypadkowa
    Stąd wyniki średnie.
    Teraz chciałbym ruszyć porządnie z treningiem, chcę zbudować dobrą masę mięśniową.
    Ważę 92kg [i tak mogłoby zostać ale więcej mięśni - mniej tłuszczu], lekki brzuszek, 181 cm wzrostu, 28 lat.

    Wybrałem sobie taki zestaw supli:
    SCITEC MEGA DAILY ONE PLUS 60kaps
    SCITEC NUTRITION JUMBO PROFESSIONAL 1620G GAINER
    SCITEC 100% WHEY PROTEIN PROFESSIONAL 920G BIALKO
    SCITEC G-BOMB 2.0 500g ice tea GLUTAMINA MATRIX


    1. Czy polecacie te suple?
    2. Czy są dobrej jakości?
    3. Czy taki zestaw ma sens?

    Wszystkie Wasze porady są na wagę złota


    Dzięki i pozdro!
    flyman87
    Szeregowy
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 29 Sierpień 2014, o 09:37

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN: