Szybkie logowanie
  • Strona główna Forum Hydepark
  • Jazda na nartach

    Miejsce dyskusji dosłownie o wszystkim, niekoniecznie związanym z kulturystyką. Dział pozwalający na wolną dyskusję nie ograniczoną żadnym tematem przewodnim.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Jazda na nartach

    Postprzez Maniak007 » 31 Styczeń 2013, o 18:55

    Cześć wszystkim!
    Czy jeździcie na nartach? Jeśli tak to jak często i gdzie? Wolicie polskie góry czy może zagraniczne?

    Ja jeżdżę od 4 lat na nartach i od roku na snowboardzie. Na desce na razie gorzej mi się powodzi, ale będę dalej ćwiczyć. W tym roku jadę z FeelTheFlow na Val Cenis - Termignon. W ubiegłym roku też byłem i było super. Ludzie, klimat, trasy po prostu na najwyższym poziomie.
    Maniak007
    Szeregowy
     
    Posty: 2
    Rejestracja: 31 Styczeń 2013, o 18:53

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

    Jazda na nartach

    Postprzez tytus1 » 5 Luty 2013, o 19:54