Szybkie logowanie
  • Strona główna Forum Hydepark
  • Mazda MX3

    Miejsce dyskusji dosłownie o wszystkim, niekoniecznie związanym z kulturystyką. Dział pozwalający na wolną dyskusję nie ograniczoną żadnym tematem przewodnim.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Re: Mazda MX3

    Postprzez PawelSKI » 24 Styczeń 2010, o 09:07

    Lord wiedze ze tak naprawde gówno sie znasz bez obrazy nie bede tu sie rozpisywal ale gaz jest do zapalniczek a nie samochodow:). Moj Brat ma firme która zajmuje sie sciaganiem i chandlem samochodami i mamy warsztat to wiem troche na ten temat człowiek poważny ktory robi kilometry kupi diesla niemieckiego z wiadomych wzgledów. czlowiek ktory ma kase i lubi depnąc kupi albo auto ktore jest klasykiem takie jak mercedesy 25 letnie z silnikami o poj 5.5 albo kupi sobie sportowe auto o poj powyzej 3l ktore maja po 400 Km zeby poszpanowac. A małolaty kupuja sobie toleda 15 letnie wstawiaja gaz i mysla ze są włądcami ziemi. Mam toyote carine 98 rok 1.6 16V chyba 116 Koni. Fakt lepiej sie zbiera a;e w poruwnaniu z Audica która ma 820 Tysi to i tak Toyota wymieka toyota ma 212.000 przebiegu Brat ma VW Multi Vana 2.5 tdi 174 KM (rzedowka jak kazdy wie VW) ma przejechane 180.000 jeździ cały czas trasa Niemcy Francja nie raz z Laweta i mu tez nic sie nie dzieje co prawda w Toyocie silnik chodzi ładnie ale już podczas cofania an skreconych kołach tez cos piszczy a w Tych dwóch pozostałych nie. Wiec nie ma Co porownywac Audi Vw Merca BMW do samochodow typu Honda, Toyota czy MAzda ktos kto jest w temacie powinien cos na ten temat wiedziec
    PawelSKI
    Plutonowy
     
    Posty: 121
    Rejestracja: 9 Styczeń 2010, o 18:19
    Miasto: Suwałki
    Data urodzenia: 26 01 1990

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

    Re: Mazda MX3

    Postprzez Maciej0701 » 24 Styczeń 2010, o 09:42

    nie obrazaj hondy;p haha honda ma bardzo dobre silniki benzynowe ale diesle maja najlepsze nimcy i tak pozostanie raczej;p przez dluzsze lata jeszcze;d fajnie bo audi a4 z silnikiem disla 110 koni spali jakies 5 litrow w trasie ale ja bym zszedl nawet do 4.5 bo darade;p a 130 konna juz bedzie minimalnie palila ten litr wiecej lekko;p
    Maciej0701
    Generał brygady
     
    Posty: 3931
    Rejestracja: 7 Styczeń 2010, o 17:00
    Pochwały: 12
    Miasto: TOLEDO
    Data urodzenia: 0- 0-1988

    Re: Mazda MX3

    Postprzez Oliver » 24 Styczeń 2010, o 10:18

    Paweł sorka ale Audi merol czy bmw nie mają żadnego podjazdu do tuningowanych japońców w oryginalnych częściach, nie ze szrotu...
    BMW jeszcze jakoś daje rade i goni te marki, ale merol? o merolu już wszyscy zapominają, Audice tylko nowe z komputerem pokładowym,
    dla rodzinki albo szpanu... Paweł to jest kwestia gustu, ja japońce uwielbiam i tyle... mają bardzo dobre silniki i temu nie zaprzeczysz.
    w każdej marce może wyjść jakiś bubel, nieudany model, zdarza się, ale ja i tak przy japońcach zostanę:)
    Trzeba pamiętać, że Niemcy trzymają się wytycznych i nie kombinują, kiedy ostatni raz oni coś wynaleźli...
    już tak ciemny naród jak Polacy ich wyprzedzają w technologii motoryzacyjnej, poczytaj;)
    Japońce uwielbiają być w czołówce, kombinuj ciągle co by tu ulepszyć, to mi się podoba:)
    Nin'i no kakaku de... Subete ni oite, watashi wa tsuyoku naru yo!
    Oliver
    Generał brygady
     
    Posty: 3387
    Rejestracja: 24 Grudzień 2009, o 16:20
    Pochwały: 42

    Re: Mazda MX3

    Postprzez Lord » 24 Styczeń 2010, o 12:31

    Oliver dobrze prawi
    a ja widzę że Ty o gazie to dużo nie wiesz :D
    wiesz tylko tyle że ktoś tam mówił że chujowy to ja też nie robię :D
    ale czemu to już nie wiesz :D
    ale mi się tego nie chce tłumaczyć żyj dalej w nieświadomce :)
    bo ja montuje gaz o kilku lat i coś na ten temat wiem
    ale nie odbiegajmy od tematu


    ja diesla nie kupie nigdy i takie moje zdanie na ten temat
    dźwięk benzyny na turbie wymiata :D

    pozdro i zdrowia :D
    Cel: 100+ kg, plecy jak szafa i na brzuchu krata :)
    Awatar użytkownika
    Lord
    Generał broni
     
    Posty: 5512
    Rejestracja: 26 Grudzień 2009, o 20:10
    Pochwały: 63

    Re: Mazda MX3

    Postprzez PawelSKI » 24 Styczeń 2010, o 17:37

    dzwiek turbiny na beznynie wymiata to rzeczywiscie jestes znawcą. Propo Japońcow macie racje chodza dobrze ale weźcie pod uwage Audi RS6 te 5.0 co maja po wymianie chyba kompa czy tam po chipie 750 km :). Gaz to syf kardzy kto robi trasy w granicach chociaz 300-400 km dziennie Ci to powie. Poczytaj sobie :). Ale masz racje jeżeli auto jest odrazu przerobione na gaz i jeździsz na tym gaźie rok dwa czy trzy czy cztery to nie otczujesz tego. ale pozniej sam zobaczysz gaz to gaz silnik nie ma takiego chłodzenia i smarowania :). Mowisz ze lubisz dzwiek silnika benzynowego i turbiny a krytykujesz mnie z to że nie jestem zwolennikiem gazu. To czym TY myslisz chyba z chu**em sie an rozumy pozamieniałes. Audi Merc czy BMW to jest marka zauwaz ze te wszystkie pseudo udane samochody starają sie własnie dorównac do niemcow a nie niemcy do japoncow. I po co Niemieckie auto maja sie poprawiac jak są najlepesze? Weź pod uwage naped quattro ten naped wymyslili Niemcy(Audi) i teraz jest stosowany i japoncy wymyslili system róznicowy który w prawdziwym teren czy na torze nie zdaje egazminu i co to jest takie super?? Panowie weźmy nawet do porównania ceny Aut Niemeickich i aut Japońskich z tego samego segmentu i o podobnych silnikach. TU sie nie płaci za znaczek tylko z jakos.
    PawelSKI
    Plutonowy
     
    Posty: 121
    Rejestracja: 9 Styczeń 2010, o 18:19
    Miasto: Suwałki
    Data urodzenia: 26 01 1990

    Re: Mazda MX3

    Postprzez Lord » 24 Styczeń 2010, o 17:40

    to było żartem Panie znawco :D
    widzę że poczucie humoru tu nie wszystkim dopisuje...
    nie miałeś się do czego przyczepić :D

    znam ludzi co dziennie robią dużo więcej km kilka razy w tyg i chwalą gaz
    ale to taka pustka gadka bez sensu.
    a gaz się spalając nie zostawia nagaru.
    Nie muszę nic czytać bo montuje gaz i mam informacje z pierwszej reki tak samo w autach kilku letnich jak i starych. a silnik turbo doładowany na gazie nie jeździ spoko :D
    ja skończyłem mam swoje zdanie i go nie zmienię
    temat gazu kończę bo temat jest inny
    Cel: 100+ kg, plecy jak szafa i na brzuchu krata :)
    Awatar użytkownika
    Lord
    Generał broni
     
    Posty: 5512
    Rejestracja: 26 Grudzień 2009, o 20:10
    Pochwały: 63

    Re: Mazda MX3

    Postprzez PawelSKI » 24 Styczeń 2010, o 18:04

    Lord dobra to mozemy zakonczyc ten temat w zgodzie :)?
    PawelSKI
    Plutonowy
     
    Posty: 121
    Rejestracja: 9 Styczeń 2010, o 18:19
    Miasto: Suwałki
    Data urodzenia: 26 01 1990

    Re: Mazda MX3

    Postprzez Lord » 24 Styczeń 2010, o 18:07

    ja się nie kłócę z nikim a już na pewno nie z Tobą.
    Zawszę będą różne zdania i różne opinie :) tak samo jak w kulturystyce :D
    Zgoda jak najbardziej i bez spiny :D
    pozdro :D
    Cel: 100+ kg, plecy jak szafa i na brzuchu krata :)
    Awatar użytkownika
    Lord
    Generał broni
     
    Posty: 5512
    Rejestracja: 26 Grudzień 2009, o 20:10
    Pochwały: 63

    Re: Mazda MX3

    Postprzez Oliver » 24 Styczeń 2010, o 19:07

    ale żeście się rozbrykali;] nie ma co, dowiedziałem się dużo o modelu napisanym w temacie;]
    Nin'i no kakaku de... Subete ni oite, watashi wa tsuyoku naru yo!
    Oliver
    Generał brygady
     
    Posty: 3387
    Rejestracja: 24 Grudzień 2009, o 16:20
    Pochwały: 42

    Re: Mazda MX3

    Postprzez Lord » 24 Styczeń 2010, o 19:17

    wiem właśnie dlatego wolałem wcześniej skończyć niepotrzebny temat :D
    Jak Ci się podoba to kupuj :D i wtedy się wszystkiego dowiesz :D
    Cel: 100+ kg, plecy jak szafa i na brzuchu krata :)
    Awatar użytkownika
    Lord
    Generał broni
     
    Posty: 5512
    Rejestracja: 26 Grudzień 2009, o 20:10
    Pochwały: 63

    PoprzedniaNastępna

    Wróć do Hydepark

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 25 gości

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.