Szybkie logowanie
  • Strona główna Inne Uroda i Fitness
  • POMOCY!!!

    Coś pomiędzy kulturystyką a gimnastyką czyli uroda i fitness, a także aerobik - jak zadbać o swoje ciało aby mieć wysportowaną i smukłą sylwetkę.

    Moderator: Michał Bodzioch


    POMOCY!!!

    Postprzez JUSIA » 17 Lipiec 2012, o 08:05

    Witam.Otóż mam problem nie mały.Po ciąży przytyłam 34kg i teraz czas się ogarnąć,więc postawiłam krok do przodu wykupiłam karnet na siłownię,ale tu się dowiaduję,że na początku jest to trening aerobowy.Niestety wcześniej nie miałam problemu z wagą i potrzeby korzystania z siłowni dlatego jestem zielona między ludźmi tam ćwiczącymi.Trener mi proponuje dwa razy ćwiczyć w tygodniu i to po 30min.szybki marsz...Proszę doradźcie mi co mam zrobić i jak aby pozbyć się tych zwałów tłuszczu.Na czym ćwiczyć i jak po ile.Z góry dziękuję. :Wstyd:
    JUSIA
    Szeregowy
     
    Posty: 1
    Rejestracja: 16 Lipiec 2012, o 18:49
    Miejscowość: Szczecin
    Miasto: SZCZECIN
    Data urodzenia: 16 08 1981

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem