Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dieta i Zdrowe Odżywianie
  • Chce schudnąć! Co więc robię źle ?

    Kulturystyka, fitness, trójbój siłowy, dwubój, sztuki walki, strongman czy inne sporty siłowe to nie tylko sam trening. To również odpowiednia dieta która jest podstawą w tym sporcie.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Chce schudnąć! Co więc robię źle ?

    Postprzez pasjonatbb » 28 Czerwiec 2012, o 20:13

    Witam wszystkich. Jestem tu po raz pierwszy i od razu potrzebuje waszej pomocy. Mam 22 lata ćwiczę regularnie od 6 miesięcy, bardzo dawno temu miałem do czynienia z siłownią ale z braku motywacji przerwałem treningi. Jestem typem endomorfika. Moje wymiary i waga: wzrost 175cm klatka 122 cm ramie 42 cm pas 100 cm udo 68 cm waga 90kg.
    Ćwiczę 4 razy w tygodniu w dni nietreningowe rowerek na czczo po 30 min. Raz w tygodniu sauna. Od półtora miesiąca stosuje dietę o to ona:
    1 posiłek:
    płatki owsiane 100 gram + rodzynki 20 gram
    dwa jajka na miękko (110gram) + 2 kromki ciemnego pieczywa (70gramów)
    2 posiłek:
    pierś z kurczaka, smażona na PAM (około 200 gram) z ketchupem (20gram)
    3posiłek przed treningowy :
    pierś z kurczaka (około 200 gram) + ryż biały (100gram) + sos do kurczaka gotowy z pudliszki okolo 150 gramów (sos około 100 kalorii)
    4 posiłek tylko po treningu siłowym:
    kefir 400 ml + banan
    5 posiłek:
    150 gramów szprotek wędzonych, rzadko kiedy łososia :d
    6 posiłek przed snem:
    200 gram twarogu chudego + jogurt jogobelli mały (150 gramów)

    do tego stosuje suplementacje ;p - rano omega 3 - 2 kapsułki a po śniadaniu witaminy i minerały z olimpu

    Moje pytanie brzmi co robię źle, że od czasu stosowania diety nie schudłem ani pół kg ani nie zgubiłem "brzucha". Dodam, że siłownia, rowerek i sauna to jedyne formy mojej aktywności fizycznej. Jestem studentem i mam dorywczą prace przy komputerze. Pomożecie ?
    Awatar użytkownika
    pasjonatbb
    Szeregowy
     
    Posty: 1