Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • jeg ikke ville skrue noget

Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD

jeg ikke ville skrue noget

Postprzez Labi1995 » 23 Sierpień 2018, o 03:26

For fire og et halvt ?r siden startede jeg Runblogger p? Googles Blogger-platform. Blogger er en god tjeneste, og jeg l?rte meget om webdesign ved at bruge det (du skal vide lidt HTML og CSS for at ?ndre Blogger-skabeloner). Men i l?bet af de sidste par m?neder ville jeg indse, at der var nogle begr?nsninger for at bruge platformen, der kunne overvindes ved at flytte til et selvbetjent WordPress-websted. Jeg besluttede at g?re kontakten tilbage i september, og som du kan se, er flytningen nu f?rdig (for det meste ... mere p? det nedenfor). Jeg har en masse grunde til at forlade Blogger til WordPress, og disse inkluderede: Jeg ?nskede at zebyswiedzial.pl have fuld ejerskab af mit websted. Google har stoppet udviklingen af ??eller elimineret mange tjenester, jeg tidligere har brugt Nike Air Max 90 Damen Pink (fx Nike Air Max 2017 Womens Feedburner, Google Reader), og selvom jeg ikke tror, ??at Blogger vil g? v?k, vil self hosting min hjemmeside forhindre, at dette bliver en sp?rgsm?let skal det ske en dag. Jeg ejer nu dom?net og betaler for premium hosting p? WPEngine via Folivision (jeg besluttede at v?lge premium hosting for sikkerhed og omdrejningstal). St?rre fleksibilitet i designtilpasningen. WordPress giver meget mere fleksibilitet i design af brugerdefinerede skabeloner til sider, grundl?ggende design er lettere, og det har masser af plugins, der tilbyder masser af funktionalitet. Det nye websted blev bygget p? WordPress ved hj?lp af Genesis-rammerne og Dynamik Website Builder (jeg har lavet det meste af designarbejdet Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens selv). Jeg har fundet denne kombinationsboks til at v?re meget nem at bruge, og det giver mulighed for en stor tilpasning af designet Nike Air Force 1 Mujer uden Nike Air Max 90 Damen at skulle grave for meget ind i HTML eller CSS (selvom jeg er kommet for at nyde det). Jeg har faktisk nu brugt combo Genesis og Dynamik p? nogle f? steder, og jeg anbefaler det st?rkt.
    ?Jeg ?nskede at flytte Runblogger-forummet under samme dom?ne som bloggen. Jeg kunne ikke g?re dette, hvis jeg blev p? Blogger. Forumet blev flyttet fra sit eget dom?ne til dets nye placering p? www.runblogger.com/forum. Jeg ?nskede et mere venligt mobildesign (har f?et mange anmodninger herom tidligere). Dette er stadig lidt af et igangv?rende arbejde, men hvis du f?r adgang til Runblogger fra en smartphone, skal det nu v?re meget nemmere at navigere og l?se end det gamle websted. Du kan f? en fornemmelse af, hvad det nye designers reaktive design er ved at spille med st?rrelsen af ??dit browservindue - du vil se sidebars forsvinde og tingene Nike Air Force 1 Womens Nike Air Max 90 Mens flytter rundt for at im?dekomme sk?rmst?rrelsen. Pretty cool! Jeg ?nskede at ?ndre mit kommentarsystem v?k fra Disqus, da jeg f?lte at det s?nket min side belastninger, og jeg fik ofte klager over kommentarer at blive spist, n?r de fors?gte at sende ind. For et nyt kommentarsystem valgte jeg FV Thoughtful Comments, og jeg kan godt lide sin enkelhed i forhold til Disqus.Migrating et websted som dette er ikke uden udfordringer. Jeg havde over 950 stillinger og 14.000 kommentarer til at flytte, og jeg ?nskede at g?re det uden at miste noget. Jeg har is?r opbygget mange links i ?renes l?b og ?nsket at undg? enhver chance for at flytte webstedet ville skade min Google-placering. I betragtning af at dette websted er min vigtigste indt?gtskilde nu, besluttede jeg at ans?tte et firma, der hedder Foliovision, til at h?ndtere flytningen Adidas Superstar Femme Noir (hovedsagelig, s? jeg ikke ville skrue noget op!). Foliovisions folk er meget dygtige til at g?re denne slags ting, og s? l?nge ser det ud til, at alt er overf?rt uden hik, og alt ser godt ud med Google. Foliovision har ogs? h?ndteret at flytte mit forum til mig, og kort over nogle f? problemer med logins, der ogs? gik glat (login problem skulle v?re rettet nu takket v?re Ivana hos Foliovision, hvis du har problemer med at lade mig vide). Jeg er meget tilfreds med det arbejde, de har gjort.Min m?l med det nye site design var at g?re det renere, med en bredere l?sningsrude, men alligevel opretholde den annoncering, som jeg stoler p? for min indkomst. Jeg spiller stadig med den rigtige blanding, men jeg er ret tilfreds med den m?de, som tingene ser hidtil p?. Jeg har stadig nogle ting at arbejde p? for at f? det nye websted Nike Air Max 95 Homme indstillet (ligesom det faktum, at WordPress har fjernet hele min YouTube video embedsmuligheder ...), og hvis du bem?rker noget der er et problem eller har nogle forslag, s? lad mig det vide!
    Labi1995
    Starszy plutonowy

Miasto: LONDON
    Data urodzenia: 18 09 1992

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

Re: jeg ikke ville skrue noget

Postprzez valdunn » 14 Czerwiec 2021, o 05:21

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
    languagelaboratory.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
    valdunn
    Marszałek

Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984

Wróć do Dla Zielonych

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość