Zealot ?r ett av tre Saucony-skor med en ny ?vre konstruktion som heter ISOFIT (tillsammans med Triumph och orkanen). Jag hade h?rt mycket positiva saker om ISOFIT-?vre p? Saucony Triumph (sl?pptes f?rra ?ret) och var glada att kolla upp det. ISOFIT ?r i grunden en bootie-typ som ?kar foten fr?n midfoot fram?t. Det ?r s?nt som en socka, och sn?rorna
Nike Air Max Thea Mujer f?ster inte p? sk?tet. Ist?llet str?cker sig fingerliknande utskjutningar upp?t p? vardera sidan av bootien f?r att bilda spetsraderna (se bilder nedan). Det ?r ett unikt tillv?gag?ngss?tt, och ?ven om jag inte kan s?ga att den k?nns mycket annorlunda ?n ett mer traditionellt sn?rningssystem verkar
Nike Air Max 90 Womens Black det fungera bra och orsakar inga problem f?r mig. Den ?vre ?ver framkanten av Zealot ?r ett mjukt n?t som har lite att ge - det k?nns inte som ett material som skulle vara k?nsligt f?r att riva i framfoot-flexregionerna. Ankelkragen ?r v?lvaddad och kantad av ett mjukt tyg och h?len ?r f?rstyvad av en h?lr?knare som Saucony kallar "Support Frame." ?verlag k?nns ?vre mycket h?g kvalitet. Som jag n?mnde i inledningen, andra granskare har rapporterat att Zealot har en ganska bred toebox.
Nike Air Max 98 Dames Detta var ett av de f?rsta saker jag m?rkte n?r jag f?rs?kte sko - passformen var otroligt p? min fot. Jag har en medelstor fot, men ganska h?g volym fr?n topp till botten, och Zealot ?r ganska perfekt f?r mig. Trevlig l?sning i h?l och midfoot, och en bred, ?ppen toebox. Det ?r inte helt Altra-brett, men j?mf?rt med andra Saucony-skor k?nns det v?ldigt rymligt (kanske bara lite mer rymligt ?n
Nike Air Max 2016 Dames Kinvara 5). M?nniskor med smala f?tter m?ste vara
Adidas Superstar Herren f?rsiktiga men som mina v?nner Thomas och Harold har b?da haft problem med den ?vre bunken l?ngst ner i spetsrad n?r man f?rs?ker f?sta den ?vre delen p? sina smala f?tter. Vad slog mig verkligen om passformen av Zealot var hur annorlunda det var fr?n Saucony Breakthru, som jag granskade
Nike Air Max 2017 Mujer f?r n?gra veckor sedan. Den skon var ganska snyggt fram?t, s? de med smalare f?tter kanske vill ge Breakthru ett f?rs?k om den nya Saucony sl?pper ut dig. En av de saker jag h?rt ofta fr?n andra som har provat Zealot ?r att ?ven om den har gott om kudde, det ?r p? den fastare sidan. F?r mig ?r det bara en tad f?r fast. Jag skulle j?mf?ra ritten till Saucony Mirage, kanske bara lite mjukare, men definitivt fastare ?n Kinvara. I r?ttvisa till Saucony har de flesta av mina utomhusmilj?er varit i underfrysningstemperaturer, vilket kan orsaka EVA-skum.
Nike Air Huarache FemmeMen jag har ocks? k?rt flera g?nger p? l?pbandet i dem och de ?r en fastare ?n genomsnittlig sko. Kombinationen av fast s?g plus l?pbandspudden har fungerat bra s? jag f?redrar dem f?r det
www.alainhemet.fr ?ndam?let snarare ?n att springa ute i kylan.