Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • nden weghaalde tijdens het dragen van de schoen.

Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD

nden weghaalde tijdens het dragen van de schoen.

Postprzez caicai2017 » 16 Maj 2019, o 03:20

Ik haat Twitter net zo veel als de volgende persoon, maar ik heb altijd gedacht dat ik ongevoelig was voor de corrupte invloed ervan. Ik vind het jammer om te melden dat ik ongelijk had.
    Vorige week zag ik tijdens het scrollen door mijn feed dat een prominente stem in hardloopmedia beweert dat Nike zojuist de nieuwste versie van de felbegeerde 4% Nike Air Force 1 Donneraceschoen had uitgebracht. Er was een gevoel van urgentie in de aankondiging; blijkbaar ging de Nike Zoom Vaporfly 4% Flyknit snel. Het was alles wat ik nodig had Nike Air Max 270 Damen om te horen. Binnen enkele minuten gaf ik mijn creditcardgegevens over aan Nike.com en stelde ik een nieuwe, dubieuze PR in door $ 250 uit te geven aan een paar loopschoenen. Ten minste was ik niet de enige lemming die zichzelf afvuurde van de e-commerce klif, omdat de schoenen dezelfde dag uitverkocht waren. (Ik controleerde.)
    Onnodig te zeggen dat de timing van de nieuwste productlancering van Nike niet toevallig was. Op zondag zag ik de Chicago Marathon, waar het bedrijf een belangrijke sponsor is. Kijk, de overgrote meerderheid van professionele hardlopers had dezelfde racer waarop ik mijn huis had verpacht.
    "Het is interessant om te zien dat de meeste van de koplopers hetzelfde schoeisel dragen," zei een commentator van NBC. www.jsaranjuez.es Misschien was er bang dat het netwerk Adidas ZX 700 Donne een of andere wet van onpartijdigheid dreigde te schenden, maar de andere omroeper vroeg snel dat ze de identiteit van het 'schoenenbedrijf' niet zouden onthullen. Het was een indrukwekkende en totaal overbodige daad van discretie.
    De 4% Flyknits zijn niet discreet. Hun fluorescerende Adidas ZX 850 Donne vermillion colorway, gecombineerd met de algemene mediahype rond de schoen, betekent dat hardlopers ze niet kunnen dragen en incognito zijn, wat natuurlijk het punt zou kunnen zijn. Het is vrijwel onmogelijk om een ??paar 4% s te rocken, zonder jezelf uit te dagen als het type persoon dat $ 250 uitgeeft aan Nike Air Force 1 Mujer hardloopschoenen. Het zou een ding zijn als de Vaporfly 4% gewoon een nieuw high-end item was in een winkelcategorie die steeds meer versmelten met de luxe markt. Maar sinds de onthulling vorig jaar is het verhaal rond de schoen gedomineerd door hoe het onderscheidende ontwerp kan bijdragen aan het verbeteren van de bedrijfseconomie met vier procent (vandaar de naam) en dragers naar snellere tijden drijft. Nike heeft zelfs Adidas ZX 750 Mujer een studie laten Nike Air Max 270 Womens uitvoeren om te bewijzen dat dit het geval was. Vorige maand ontving de 4% PR van onschatbare waarde toen Eliud Kipchoge het wereldrecord Nike Air Vapormax Damen van de marathon met 78 seconden weghaalde tijdens het dragen van de schoen.
    Het was slimme marketing van Nike om "4%" in de productnaam op te nemen, opdat niemand zou vergeten dat deze schoen belooft je prestaties te verbeteren. En dat is het ding: een paar Nike Air Max 95 Mujer Vaporfly 4% dragen is om stilzwijgend te erkennen dat je in die belofte gelooft. Het is om aan je mede lopers aan te kondigen dat je niet alleen het type persoon bent dat $ 2Adidas NMD Femme 50 uitgeeft aan hardloopschoenen, maar je doet het omdat je echt gelooft dat ze je sneller zullen maken!
    caicai2017
    Starszy sierżant sztabowy

Miasto: fdg
    Data urodzenia: 03 05 1988

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

Re: nden weghaalde tijdens het dragen van de schoen.

Postprzez valdunn » 12 Lipiec 2021, o 00:20

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    languagelaboratoryсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
    valdunn
    Marszałek

Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984

Re: nden weghaalde tijdens het dragen van de schoen.

Postprzez valdunn » 23 Styczeń 2023, o 17:59

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
    valdunn
    Marszałek

Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984

Wróć do Dla Zielonych

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość