Arch h?jd och pronation - faller inte f?r skr?mma taktik. Under l?ng tid ans?gs b?gh?jd och pronation vara bland de viktigaste faktorerna f?r att matcha en l?pare till en sko. Vissa butiker anv?nder fortfarande den h?r metoden, och m?nga skivm?rkeswebbplatser g?r ocks?. En butik i min stad har
Nike Air Max 95 Damskie fortfarande en av de fina maskinerna som skannar dina b?gar och spetsar skorrekommendationer (neutral, stabilitet, r?relsekontroll)
www.paardreizen.nl baserat p? resultatet. Problemet med detta tillv?gag?ngss?tt ?r att det aldrig fanns n?gra starka vetenskapliga bevis f?r att st?dja den, och under de senaste ?ren har vi l?rt oss att det inte fungerar bra. B?gh?jd och pronation kan vara en del av monteringsprocessen, men de borde inte vara grunden, och om du f?r veta att du beh?ver en viss sko f?r att kontrollera din pronation, var f?rsiktig. Pronation ?r en helt normal r?relse, och ibland l?ter foten r?ra sig som den vill flytta ?r b?ttre ?n att f?rs?ka styra den (det finns tillf?llen d? pratkontroll kan vara till nytta, men jag anser i allm?nhet bara om det finns en skada som kan vara kopplad till ?verdriven pronation). ?terigen, l?t tr?st vara din guide, hur en sko k?nner p? g?ng ?r viktigare ?n pronationens "kategori" som du f?rmodligen tilldelas. Konsulter v?ntar innan du
Nike Air Max 90 Mens Black k?per en ny sko. De flesta av de l?pare som kom till v?r grupp f?rra ?ret ?gde en l?psko redan som de anv?nde casually. Snarare ?n att
Nike Air Max 90 Womens Pink rusa ut f?r att f? en ny sko innan du b?rjar, ?verv?ga att g?ra n?gra k?rningar i skon du har s? att du kan f? en k?nsla av vad du g?r och tycker inte om det. Detta ?r v?rdefull information f?r alla som passar dig i en ny sko. Ju mer bevis vi m?ste arbeta med, desto l?ttare ?r det att g?ra en skorekommendation. Faktum ?r att ikv?ll f?rmodligen kommer att f?resl? detta till gruppen - g?r n?gra k?rningar i skon du har, l?t mig veta vad du gillar / gillar inte, d? kan jag g?ra n?gra f?rslag och skicka dig till v?r lokala butik .Var f?rsiktig med h?ga insoles. Vissa butiker kommer att f?rs?ka s?lja dig h?ga inl?ggss?lar / insatser med dina skor. Det kan finnas tillf?llen n?r n?gon typ av sk?l p? insidan
www.denisbensimon.fr ?r ber?ttigad, men jag rekommenderar att du h?ller av tills du har en bra anledning att k?pa en insats, eller en medicinsk professionell
Nike Air Max 90 Hombre Azul rekommenderar att du f?r en f?r en specifik patologi. Vissa butiker g?r bra pengar p? att s?lja insoles, men de ?r inte n?dv?ndigtvis n?got du beh?ver f?r att kunna springa.
Erk?nna det h?r med att hitta r?tt sko kan vara en resa. Vi hade l?pare i fjol som gick igenom 2-3 olika par skor innan vi hittade en bra match. Verkligheten ?r att det ?r sv?rt att veta vad som kommer att vara den b?sta matchen f?r dig tills du f?r n?gra mil under ditt b?lte. Ibland b?rjar den sko du gillar p? dag ett k?nna dig som du blir starkare och snabbare. Din kropp kommer att f?r?ndras mycket n?r du b?rjar springa - du kommer att bygga muskler, st?rka ben, ligament och senor, och kanske till och med kasta n?gra
Nike Air Max Zero Womens pund. Dessa f?r?ndringar ?r stora, och de ?r vad de flesta som b?rjar springa letar efter. Men dessa f?r?ndringar kan g?ra att matcha
Nike Air Vapormax Womens r?tt sko till dig utmanande, och du b?r vara beredd att anpassa ditt skor till din v?xlande kropp om det ?r motiverat. N?r du utvecklas kan det till och med vara en f?rdel att rotera flera par skor. Det kan kosta lite pengar, men du kan ha det roligt med det, och l?tta slitna skor kan alltid s?ljas p? Ebay eller doneras till en bra sak (och vissa butiker tar retur av l?tta slitna skor f?r butikskrediter).