Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • Pomoc przy ułożeniu planu treningowego

    Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    Pomoc przy ułożeniu planu treningowego

    Postprzez Matitiahu » 2 Luty 2014, o 00:03

    Witam wszystkich. Jestem Mateusz, mam 23 lata i mieszkam w Kielcach. Zdecydowałem się zapisać na siłownię i potrzebuję trochę waszej pomocy kochani. Chciałbym aby ktoś mi ułożył lub pomógł w ułożeniu programu treningowego. Jestem laikiem, nie na tym polega żeby iść na siłownie, wylać hektolitry potu i nie mieć żadnych efektów z powodu źle dobranych ćwiczeń. Tak jak pisałem na początku, mam 23 lata, waga 65-67 kg, wzrost 177 cm. Moje wymiary na dzień dzisiejszy prezentują się w następujący sposób :

    Klatka piersiowa : 104 cm
    Brzuch / pas : 75
    Biceps : 33 cm
    Przedramię : 28 cm
    Udo : 62,5 cm
    Kark : 36 cm
    Łydka : 34 cm
    Biodro : 85 cm

    Mierzyłem się w rano po przebudzeniu, stosowałem się zdjęciem Arnolda na stronie http://**********/jak_sie_mierzyc.php.

    Pracuję różnie gdyż mój grafik jest dość zróżnicowany, rano, środek dnia, wieczór. Jestem aktywnym człowiekiem, biegam w sezonie letnim, jeżdżę na rowerze, zawsze lubiłem sport. Pracę też mam ruchliwą i beż siedzenia. Od pół roku często jeździłem na stacjonarnym rowerze rehabilitacyjnym po około 1h. Jestem w trakcie A6W. Od dwóch tygodni coś próbuję ćwiczyć z hantlą ( mam jedną o wadze 7 kg ). Ale wiem, że dużo nie osiągnę z takim jednym ciężarem. Dlatego proszę was o pomoc.