Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • v sko eftersom den har mer d

    Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    v sko eftersom den har mer d

    Postprzez Labi1995 » 26 Wrzesień 2018, o 03:28

    Jag m?ste bek?nna att jag aldrig har k?rt i La Sportiva-skor innan detta par Helios kom fram till min d?rr. ?ven om den vertikala K intresserade mig, l?ste jag att t?-l?dan var ganska smal. Eftersom jag alltid har haft skor med stora t?-l?dor, gav jag dem aldrig en chans. N?r Helios sl?pptes s?g det mycket mer ut som min typ av sko eftersom den har mer d?mpning och en 4-5mm h?jd / framkantsskillnad. Tja, det l?ter ganska bra! Det ?r bara den typ av sp?rskon som jag gillar! Jag fick skorna precis som jag b?rjade tr?na upp min tr?ning f?r Massanutten Mountain 100 (Disclosure: dessa Nike Air Presto Femmeskor tillhandah?lls gratis f?r granskning av de typiska folket p? La Sportiva). Adidas Campus Femme Det f?rsta paret de skickade var i min vanliga storlek, 10,5 och jag kunde knappast ens f? f?tterna i dem. Jag kollade med min kompis Ryan, som nyligen k?pt ett par ocks?. Han hade samma erfarenhet och vi b?da har en stor storlek. Jag gillar mina skor lite p? den stora sidan f?r att rymma svullnad fr?n en l?ng dag att springa, s? de flesta beh?ver bara st?da upp 1/2 en storlek. Jag tycker att passformen ?r snygg och snygg ?ver framfoten, vilket ?r utm?rkt f?r att f?rhindra att min fot glider fram?t p? l?nga nedfarter. ?ven om t?boxen k?nns t?t, k?nns den inte f?r smal och jag har aldrig haft n?gra bl?sor i dem. Maskinmaterialet som anv?nds ?r l?tt och luftigt med svetsade ?verl?gg f?r att ge en smidig passform. De dr?nerar mycket bra. Sula har en fin niv? av d?mpning. Inte minimal p? n?got s?tt, men inte Nike Air Max Zero Femme burly. Niv?n p? flexibilitet Adidas Superstar Mens ?r mycket bra f?r en sko med denna tjocka tjocklek. Slitbanan best?r av klibbigt gummi kring kanaler av exponerat EVA-skum. Som du kan f?rv?nta dig fr?n La Sportiva ?r "FriXion" gummit otroligt grymt. N?gra av de b?sta jag n?gonsin har upplevt ?ver v?ta New England-stenar. La Sportiva ?r v?rldsber?md f?r sina kl?tterskor och de k?nner en sak eller tv? om fantastiskt grepp. Oranger r?kar vara min favoritf?rg, s? jag ?lskar hur dessa skor ser ut, f?r vad som ?r v?rt. The gusseted tongue g?r ett utm?rkt jobb att h?lla smuts och grit ut ur skon och h?lla den p? plats mil efter mil. Detta ?r en "set it and forget it" sko. Ingen fiddling i mid-run med dessa valpar. La Sportiva listar vikten som 8,1 oz. F?rmodligen skulle det vara f?r en storlek 9. Min storlek 11.5 v?ger 9,5, vilket jag tycker ?r mycket konkurrenskraftig. De k?nner sig verkligen ljusa medan de k?rs i dem. Hj?lmkoppen ?r lite styvare ?n vad jag Nike Air Max Classic BW Womens normalt f?redrar, och f?rst hade jag inga problem med det. Jag m?rkte att ju mer jag sprang i dem desto mer m?rkte jag att det var lite f?r mycket p? min h?lsspor. Jag tror att jag bara har k?nsliga klackar och tycker inte riktigt att det kommer att vara ett problem f?r de flesta. Skyddet i t?f?ngare ?r bra. Jag har sparkat m?nga stenar i dem och finner inte att de saknas p? detta omr?de.
    Jag hade faktiskt planerat att ha p? sig dessa skor till MMT, vilket ?r k?nt f?r sina brutala stenar. Men veckan f?re loppet, n?r jag k?rde p? lokala stenbrott, gick jag p? en skarp sten i det utsatta omr?det och fick ganska bl?m?rken p? min framsida. Tanken p? att f?rs?ka slutf?ra 103 miles ?ver stenigt sp?r med knipade f?tter var tillr?ckligt f?r att jag skulle gissa att anv?nda dem f?r en t?vling. Det var en riktig bummer med tanke p? att jag gillade dem nog att k?pa ett andra par s? att jag kunde rotera dem under loppet. Jag b?r fortfarande Helios ganska ofta och de ?r en v?rdefull del av mitt nuvarande arsenal av trailskor. Jag har f?r n?rvarande Nike Air Force 1 Womensca 250 mil p? dem. Jag har kastat allt t?nkt p? dem och de h?ller sig v?ldigt bra. Solen visar normalt slitage och det finns inga t?rar eller rippor. La Sportiva Helios passar bra i det jag kallar "Middleamal" -kategorin - l?gt fall med solid kudde (Running Warehouse listar dem med 20mm h?l och 1Nike Air Max 90 Mujer 5mm framst?dsstackh?jd). Det h?r ?r ocks? sp?rskor som min fru Amy k?pte f?r vandring och hon ?lskar dem. De har en MSRP p? $ 120.Nike Air Max 1 Womens
    La Sportiva Helios kan k?pas p? Running Warehouse, Amazon eller Zappos. Nu genom 4/19/2013 kan du k?pa dem p? Amazon f?r 20% rabatt om du anv?nder kupongen SHOE4DAD vid kassan.
    Labi1995
    Starszy plutonowy
     
    Posty: 163
    Rejestracja: 25 Kwiecień 2018, o 08:31
    Miasto: LONDON
    Data urodzenia: 18 09 1992

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator


    Re: v sko eftersom den har mer d

    Postprzez valdunn » 11 Sierpień 2021, o 23:30

    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    languagelaboratory.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Wróć do Dla Zielonych

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.

    cron