Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • var det en sikkerhed for

    Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    var det en sikkerhed for

    Postprzez Labi1995 » 30 Wrzesień 2018, o 03:39

    Et af de sko, jeg har v?ret ivrig efter p? at f? fat i, er Merrell Ascend Glove. The Ascend Glove ser ud til at v?re noget som en trail version af Bare Adidas Superstar Mens Access, med en luggy beskyttelses?l og 10,5mm nul drop pude. En bidragyder p? Runblogger Forum, Vitarunner, skrev bare en ret omfattende anmeldelse af Merrell Ascend Glove, og jeg troede, at jeg ville skrive et uddrag her. "N?, hvis du endnu ikke har bem?rket, jeg er imponeret over skoen. Jeg elsker at l?be (rigtigt?), S? ved at bruge disse sko g?r det s? jeg kan virkelig bare l?be. Den ekstra beskyttelse og greb i s?len er s? v?rdsat. Jeg har lyst til, at Merrell folk l?ste mit sind for nylig. Jeg mener i n?sten Adidas NMD Mujer alle tilf?lde, at jeg kan komme videre med Trail Glove 2, Road Glove 2 eller Bare Access 2, og jeg har for mange miles. Men det er en smuk ting at have evnen til bare at flyve uden at bekymre sig om noget p? uj?vnt terr?n. Mit par har kun omkring 70 miles p? dem hidtil. Jeg har brugt dem p? de knuste grusoverflader fejlfrit,www.dannywinstanley.co.uk stier, gr?s, snavs af alle slags. K?r op til og fra p? brolagte veje i et par miles er ogs? glat og komfortabelt. I en m?ned eller deromkring vil jeg tilbringe et par uger, der l?ber p? h?rde bjergstier, der er robuste med skrig og andre udfordrende overflader. Jeg vil opdatere dette indl?g p? mine erfaringer der. Selv om jeg ikke Nike Air Presto Womens vil spilde de s?de Vibram nuggets p? fortovet, virker det. Denne nye Merrell Ascend Glove er en vinder, folk! "I l?bet af de sidste par m?neder har jeg dokumenteret min tr?ning som Nike Air Max 90 Dámskéforberedelse til Vermont City Marathon (VCM), som jeg l?b sidste s?ndag morgen. Som enhver marathon tr?ningscyklus var der mange op og ned, og en r?kke mindev?rdige l?b (nogle gode, nogle d?rlige). Historien om denne marathon tr?ning cyklus for mig var den nedbrydning, jeg havde i de sidste par uger af tr?ning. Da vejret begyndte Adidas Superstar Mens at varme op, var jeg n?dt til at afbryde en 18 kilometer lang k?rsel efter ca. 13,5 miles, og min sidste 20 miler blev til et walk-run rod, der efterlod mig kramper p? steder, jeg aldrig har tr?ngt til. Disse k?rer var et stort slag for min tillid, men jeg vidste ogs?, at jeg havde k?rt nogle solide lange k?rsler i k?ligere Nike Air Presto Damen vejr, s? min pr?station ved VCM ville sandsynligvis blive bestemt af vejret p? race dag. Jeg er glad for at rapportere, at mor natur besluttede at smile p? mig og hun tjente t?t p? ideelle forhold! Min store beslutning dagen f?r l?bet var hvad man skal g?re med sko (selvf?lgelig!). Jeg havde t?nkt mig at k?re i Saucony Fastwitch 6, men efter at have chattet med en Saucony-rep p? expoen viste han, at dr?ningshullerne i s?len m?ske kunne v?re negative, hvis der var meget vand p? jorden. Afl?bshuller kan hj?lpe Nike Air Max 2017 Womens med at dr?ne vand fra skoen, men kan ogs? lade vand ind gennem s?len, n?r de l?ber gennem pytter. Jeg havde ikke overvejet det, og i betragtning af den n?sten konstante k?reregn vi havde p? l?rdag, var det en sikkerhed for, at der ville v?re meget vand p? banen (og der var faktisk!). Jeg tog med to andre par sko , en prototype Nike Air VaporMax Womens Skechers GoBionic 2 (ikke en mulighed p? grund af vandabsorption af materialet under soklen - vil forh?bentlig blive rettet) og Saucony Virrata (l?s min Saucony Virrata anmeldelse her). Jeg forlod Kinvara 4 hjemme, da jeg kun gjorde en lang l?b i dem. Jeg lavede en sidste minut beslutning om at g? med Virrata - jeg havde k?rt en masse miles i dem denne cyklus, og selv om jeg var lidt bekymret over at g? nul fald i en maraton, var jeg mere bekymret over at opsuge et ton vand i Fastwitch 6s. Viste sig for at Nike Air Max Classic BW Womens v?re et godt valg. Mine f?dder havde ingen problemer i Virrata - de kaste vand godt, f?lte aldrig soggy, og jeg fik ingen bl?rer, selvom mine f?dder var fugtige hele l?bet.
    Labi1995
    Starszy plutonowy
     
    Posty: 163
    Rejestracja: 25 Kwiecień 2018, o 08:31
    Miasto: LONDON
    Data urodzenia: 18 09 1992

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator


    Re: var det en sikkerhed for

    Postprzez valdunn » 26 Sierpień 2021, o 04:48

    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    languagelaboratoryсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Wróć do Dla Zielonych

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], file_download oraz 1 gość

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.

    cron