Jag b?rjar med detta inl?gg genom att tydligt ange att m?nniskor kan reagera v?ldigt annorlunda p? en viss sko beroende p? idiosynkratiska egenskaper hos deras steg, anatomi, tr?ningsprogram (hastighet, ytor etc.) och s? vidare. Jag har tur att jag kan springa i de flesta skor utan att uppleva stora problem, men varje g?ng i ett tag st?ter jag
Nike Air Presto Hombre p? en sko som bara inte fungerar f?r mig. Mizuno Sayonara ?r ett av dessa skor (avsl?jande: mitt par Sayonaras tillhandah?lls gratis som ett granskningsprov av Mizuno). Jag verkar vara i minoriteten bland de jag vet som har k?rt i Sayonara eftersom skogen verkar vara v?ldigt popul?r. Jag skickade ?ven en mycket positiv g?stomg?ng fr?n min v?n Brad Patterson. Men efter att ha k?rt i Sayonara flera g?nger har jag kommit
Nike Air Max 1 Hombre fram till att det bara inte ?r en sko f?r mig. N?r en sko inte tr?nar f?r mig spenderar jag mycket tid p? att mulla ?ver m?jliga anledningar till varf?r. Med Sayonara var min inledande tanke att det var den relativt h?ga 10 mm h?l-framkanten droppe. Jag k?r s?llan n?gonsin i skor med st?rre ?n 8mm droppe - 8mm ?r ?vre ?nden av mitt f?redragna omr?de och mestadels k?r jag i skor som ?r 0-4mm droppe. Det verkar som
www.artealjabiri.de en logisk
Nike Air Max 2015 Mujer slutsats att den h?ga droppen ?r vad som gjorde i Sayonara. NB 1400v2 ?r ocks? en sko med en h?gre droppe ?n jag vanligtvis k?r in (9mm), och stapelh?jd f?r de tv? skor ?r n?stan identiska - 24mm h?l , 14mm framfoot f?r Sayonara, 24mm h?ge, 15mm framfoot f?r NB 1400v2. Men efter att ha satt 30-40 miles p? 1400v2 har jag best?mt att de ?r en av mina favoritskor av ?ret hittills. Helt enkelt fantastiskt. Jag
Nike Air Max 90 Womens skrev upp min recension av New Balance 1400 tidigare i veckan, men kunde inte sluta t?nka p? varf?r de fungerade s? bra men Sayonarerna gjorde det inte. Ig?r tog jag ut Sayonarna f?r lite och saker b?rjade kristallisera. Jag har slitit 1400v2s en massa i vardagen f?rutom att springa i dem, och har aldrig haft problem med komfort. N?r de kom p? Sayonarerna k?nde de sig omedelbart styva och mildt slappna till mig ?ven n?r de
Adidas Superstar Mens gick. Jag b?rjade leka med de tv? skorna och h?r ?r min hypotes om varf?r tv? C dimensioner gav s? olika svar p? mina f?tter: Mizuno Sayonara d?das f?r mig av "teknik".
N?r du j?mf?r den bakre halvan av Sayonara till den bakre halvan av NB 1400v2 (se bilderna nedan), hoppar tv? stora skillnader ut. F?r det f?rsta har Sayonarna en massiv plasth?lsr?knare, medan 1400-talet inte har n?gon
Nike Air Vapormax Womens h?lscounter. F?r det andra har Sayonara en h?rdplast "v?gplatta" som str?cker sig fr?n baksidan av h?len till mittfoten, 1400-talet har bara en plastsk?nk som b?rjar p? framsidan av h?len och slutar p? baksidan av framfoten. 1400 skaftet ?r ocks? smalt och det str?cker sig inte till insidan och yttermarginalen av sulan. Syftet ?r f?rmodligen att l?gga till lite l?ngdsstyvhet eftersom skon ?r byggd f?r racing och fart. Jag
Nike Air Huarache Womens ?r inte s?ker p? vad den avsedda syftet med v?gplattan i Sayonara ?r.