Jeg m?dte Nate Sanel for flere ?r siden i en noget passende indstilling - han l?b over New Hampshire med sin ven Sherpa John Lacroix. P? det tidspunkt ville jeg aldrig l?be med en ultrarunner f?r, og konceptet med at l?be l?ngere end et maraton syntes lidt vildt for mig. John og Nate planlagde at k?re over 100 miles i deres fors?g p? at k?re p? tv?rs af NH p? det bredeste punkt
Adidas NMD Mens fra vest til ?st. Min ven Jim og jeg m?dte dem for omkring en ti mil sektion, der endte i min hjemby, p? hvilket tidspunkt Nate m?tte falde ud af l?bet p? grund af skinne smerter. I ?rene siden Nate og jeg er blevet gode venner, og han er nu en hyppig bidragyder til denne blog. I sidste ?r havde jeg besat for Nate i Vermont 100 - det var en f?nomenal oplevelse, men desv?rre m?tte han falde i km 70 med sv?re fodsmerter (han havde
www.artealjabiri.de k?mpet plantar fasciitis p? det tidspunkt, og han havde ogs? nogle ubehagelige bl?rer). Nate var tilbage p? startlinjen for VT 100 igen i ?r (jeg var der for at f? tak i en anden ven - jeg skriver den historie op snart), og han havde lagt nogle af hans bedste tr?ningsm?neder op til dette l?b . Han var klar til at knuse det, men tvivl blev drevet af en anden DNF i Massanutten tidligere i ?r. Han havde pnuemonia
Nike Air VaporMax Damskie og gjorde det kun 20 miles. Her er hvordan Nate beskriver sine f?lelser i starten af ??VT100 2013: Jeg finder mig fuld af nerv?s forventning. Jeg vil bryde 20 timer. D?rligt. Men jeg ved ikke, om mit hoved er st?rkt nok. Vil jeg svigte igen? Jeg fort?ller mig selv at slappe af og stole p? min tr?ning. Jeg ved, at hvis tingene g?r forf?rdeligt galt, er mit virkelige m?l bare at afslutte. Hvis tingene g?r
Nike Air Max 90 Femme rigtigt forh?bentligt, kan
Nike Air Max 1 Womens jeg f? den sub-20-timers finish, der har udvist mig p? dette l?b. "Jeg skrev en artikel et par m?neder tilbage og p?pegede, at split-toe designet er blevet brugt mange gange f?r, og jeg er stadig ikke sikker p?, at jeg er vanvittig om split-toe ?stetiket (Fivefingers var m?rkelige nok til at v?re cool, ikke sikker p? om disse sko har det for dem). Jeg er personligt ikke en stor fan af BOA-lacing-systemer,
www.joomlas.co.uk is?r i betragtning af den ekstra omkostning, n?r en sko inkorporerer BOA, s? jeg vil videresende Topo RR-sko. Hvis jeg kunne komme over split-toe, ser RT ud som en anst?ndig sko. Det vil v?re interessant at se, hvordan de s?lger. Hvordan ser du succes i fremtiden for Topo-sko, eller har t?l-designet k?rt sin kurs? Personligt mener jeg, at split-t?en er en fabelagtig ide (fra et funktionelt synspunkt).
Nike Air Max 90 Męskie Uanset om de er i stand til
Nike Air Max 2017 Womens at udf?re det korrekt, skal de ses. En af de store problemer, jeg har med fodt?j, er toboxen. Selv p? formodede "naturlige eller anatomiske varige" sko spredes min stor?re og k?mper med stoffet, der ofte f?rer til ?mhed efter en lang dag. Problemet er, at n?r du har en rigtig bred toebox, mister du en vis sikkerhed med passformen, is?r p? downhill. Jeg ser splittet?en som har mange muligheder for at give
www.lavolailles.fr b?de t?spids og sikkerhed.