Ze
Nike Air Vapormax Mujer heeft haar moeder gevraagd, die ook dochters Robin en Kimberly
Adidas NMD Damen heeft gebaard, vaak over hoe ze haar naam kreeg. "Ze vertelde me net dat ze een verwantschap met me voelde
Nike Air Max 95 Dames en ze had het gevoel dat deze naam me
Adidas NMD Dam over de hele wereld zou brengen", zegt Vandyck. Op school zei Vandyck dat haar naam de sterkste reacties van blanke leraren opriep. "Veel andere
Nike Air Max 1 Mujer mensen waren denken [mijn moeder] rookte marihuana en dronk Pepsi, "vertelt ze NPR. "In de zwarte gemeenschap zijn we gewend om namen te hebben die meer cultureel zijn." Ze heeft haar moeder gevraagd, die ook dochters Robin en Kimberly heeft gebaard, vaak over hoe ze haar naam kreeg. "Ze vertelde me net dat ze een verwantschap met me voelde en ze had het gevoel dat deze naam me over de hele wereld zou brengen", zegt Vandyck. Tot ongeveer 9 jaar oud zegt ze: "Marihuana was gewoon een mooie
Nike Air Max 2017 Dámské naam, ik ontving lofbetuigingen." Maar toen ze naar een nieuwe stad verhuisde, werd ze 'heel bewust' gemaakt dat haar naam anders was.
Vandyck denkt dat haar blanke
Adidas Superstar Dámské leraren haar naam gewoon ongewoon vonden.
Nike Air Presto FemmeHoewel ze haar volledige naam verkoos, noemden sommige leraren haar Mary. "Ik denk dat ze me meer op hun gemak wilden stellen"
Nike Air Max 270 Damen , zegt ze. "Ze konden
Nike Air Max Thea Womens zien wat de andere kinderen aan het doen waren, en ze probeerden de weg te effenen en dingen voor mij gemakkelijker te maken." Maar ze zegt dat een van haar onderzoeksdeelnemers aan de Cardinal Stritch University in Milwaukee een andere theorie had: "Blanke mensen houden van dingen gestandaardiseerd, en dat omvat namen. "De inspiratie voor haar onderzoek kwam tijdens haar eerste jaren van lesgeven, na getuige te zijn geweest van een bijzonder sterke reactie op wat een andere opvoeder
Adidas Superstar Damen als niet-witte namen ervoer." Ik had een leraar met een nieuwe studentenori?ntatie die haar gooide klaslijst op de vloer en begon te praten over hoe haar
www.jeremyleon.fr testscores in het toilet zouden zijn ", herinnert Vandyck
Adidas ZX 750 Dam zich.
Kijkend naar haar eigen lijst, was Vandyck verward over hoe ze die conclusie zou trekken. "Het had alleen maar
Nike Air Max 90 Dam de voornamen, de achternaam
Adidas Superstar Mujer en het geslacht van de studenten, ik dacht dat ik papierwerk miste", zegt ze. "Maar de andere leraren vertelden me dat het de namen waren waar ze zich zorgen over maakt." Toch, Vandyck neemt de hatelijke opmerkingen niet persoonlijk opzettelijk en dat ze opzettelijk proberen me pijn te doen, "zegt ze." We horen allemaal dingen waardoor we er twee keer uitzien. "In plaats daarvan heeft Vandyck advies voor de opvoeders die tegen namen aanlopen ' niet gewend: acceptatie. "Als je nieuwsgierig bent, vraag het dan gerust," zegt ze. "Misschien niet bij de andere 25 studenten. Vraag niet wie ze op een neerbuigende manier heeft genoemd. '