Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Zdrowie
  • Rozstępy

    Zdrowie i medycyna czyli kontuzje, bóle mięśni, urazy, skurcze, stłuczenia itp - dowiedz się jak im zapobiegać i jak je leczyć.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Witam jestem nowy na forum

    Postprzez Ediner » 11 Luty 2015, o 17:55

    Serdecznie witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy w temacie proszę wyrozumiałość
    Fajna rzecz
    Ediner
    Starszy szeregowy
     
    Posty: 19
    Rejestracja: 10 Luty 2015, o 04:22
    Miejscowość: Polska
    Miasto: Aktualnie Warszawa
    Data urodzenia: 03 02 2029

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

    Rozstępy

    Postprzez barbieb » 13 Luty 2015, o 10:07

    A o co dokładnie prosisz?
    barbieb
    Plutonowy
     
    Posty: 121
    Rejestracja: 21 Maj 2014, o 12:38
    Pochwały: 1

    Rozstępy

    Postprzez Czasowniczka » 26 Luty 2015, o 12:17