Elke centimeter van me deed pijn. We waren al kilometers door het park getrokken, na een nacht kamperen in de tent en een wake-up voor de zonsopgang om het zonsopgangsmeer te zien spuwen bij zonsopgang in de Halemaumau-krater. Een
Nike Air Max 90 Mujer Azul zwaar gevoel bleef hangen in
Nike Air Max 90 Mujer Rosa mijn armen van het kajakken en peddelen van een surfplank over ondiepe koraal dagen eerder. Een paarse blauwe plek op mijn rechterheup klopte, een ritmische
Nike Air Odyssey Femme herinnering aan het geselen dat ik bijna een week eerder had gedaan tijdens bodysurfen in een verraderlijke baai.
Ik voelde me zelden beter of levendiger.
Maar in een zeldzaam moment van de rede
Nike Air Odyssey Damen Herren hebben mijn man David en ik onze ambities getemperd.
De kustlava wandeling zou wachten - een doel voor een andere reis. Na acht dagen proberen om de Big Island heel te slikken, spraken we af om te ontspannen. We reden terug naar ons huisje om bier te drinken en tonijn te schroeien op de buitenkachel, om te communiceren met de motten, mangoesten en spinnen. We reisden naar het Big Island, de grootste in de Hawaiiaanse keten, voor een huwelijk van een familielid
Nike Air Vapormax Damen in eind mei . De reis was een uitspatting: iets meer dan $ 2,000 voor onze vliegtickets. Bijna $ 1300 voor acht nachten op een Airbnb. En $ 400 om een ??Jeep Wrangler voor de duur te huren.
Het
Nike Air Max Command Femme huwelijksfeest verzamelde zich in het
Asics Gel Lyte v Homme Waikoloa Beach Marriott, aan de westkust van het eiland. We bezochten het resort, voor een drankje, het repetitiediner en het hoofdevenement. Maar we kozen
Nike Air Max 90 Hombre Negras voor meer rustieke accommodatie een uur rijden, op een steenworp afstand van Kealakekua Bay.
Ons met teak beklede huisje gewikkeld om een ??grote ficusboom. We kookten buiten, douchten onder de sterren
Nike Air Max 90 Damen Blumen en liepen naar een klein park aan het water om onze koffie te drinken en
Nike Air Max 90 Donne Nero naar vinnen voor de kust te zoeken - een teken dat de Hawa?aanse spinnerdolfijnen daar samenkwamen om uit te rusten. We keken naar deskundige snorkelaars die door de rotsachtige helling
Nike Air Pegasus 83 Damen Herren naar water gingen dat door onverwacht hoge vloedelen schokkerig werd gemaakt.
Op onze eerste ochtend waagden we Paleaku Gardens voor een yogales van 90 minuten in een afgeschermd paviljoen.
Nike Air Huarache Womens Hagedishouding houdend, zag ik gekko's over de muren schieten. Naderhand dwaalden we door de tuinen, die de belangrijkste religies van de wereld catalogeren op een landgoed van zeven hectare met weelderige fruitbomen en bloeiende planten.