Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Sprzęt do siłowni
  • Jaki rower stacjonarny zakupić? Do ~1000zł

    Dobrze wyposażona siłownia to podstawa sukcesu. W dziale wszystko na temat sprzętu do siłowni, czyli: ławki, wyciągi, obciążenia, sztangi, hantle, gryfy, sztangielki, atlasy itp.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Jaki rower stacjonarny zakupić? Do ~1000zł

    Postprzez emek777 » 12 Listopad 2013, o 21:18

    Chcę zabrać się za siebie, bo widzę, że kondycja leży, dlatego postanowiłem zakupić sobie rowerek treningowy. Mam do dyspozycji do ok. 1000 zł, zapewne w tej kategorii wchodzi w grę magnetyczny. Mieszkanie mam dość niewielkie, dlatego bardzo ważne jest dla mnie aby był niewielkich rozmiarów. W temacie jestem dość zielony, dlatego bardzo proszę o radę.
    Mam problem z kolanami (a konkretnie z luźno trzymającymi się rzepkami) ale chyba rowerek nie jest wtedy nie zalecany? Ortopeda nigdy nic nie mówił, że jeżdżę na zwykłym rowerze.
    emek777
    Szeregowy
     
    Posty: 1
    Rejestracja: 12 Listopad 2013, o 20:55
    Miasto: Lublin

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker