Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Zdrowie
  • Zapadnięta klatka-nietypowy problem :(

    Zdrowie i medycyna czyli kontuzje, bóle mięśni, urazy, skurcze, stłuczenia itp - dowiedz się jak im zapobiegać i jak je leczyć.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Zapadnięta klatka-nietypowy problem :(

    Postprzez Nazgul » 15 Grudzień 2014, o 11:18

    Witam, od nie pamiętam kiedy mam zapadniętą klatę i to strasznie, jak chodziłem do szkoły i na koneic roku dostawaliśmy karty zdrowia, to tam było napisane,że klatka jakaś tam, jakaś wada , już nie pamiętam i że zalecane ćwiczenia korekcyjne, co to znaczy? nie mogę nigdzie znaleźć w necie jakie są to ćwiczenia, nikt o tym nie mówi ani nic, pierwsze słyszę, mój problem jest chyba jedyny w swoim rodzaju :(

    pracuję fizycznie od 16 lat, mam 21 prawie a dalej nic, tylko łapy wyrośnięte, ale nie o tym mowa
    dodatkowo mam podobno boczne skrzywienie kręgosłupa, to też może na to wpływać?
    dodam,że to nie przez genetykę, zawsze mi mówili,że jestem "chłop" , mam podobno szerokie barki i jestem dość wysoki
    wzrost 182 jakoś, waga, nie wiem od 70-75, max.
    proszę, mógłby mi ktoś coś poradzić? ćwiczyć, nie ćwiczyć? kiedyś marzyłem,żeby mieć normalną klatkę jak każdy inny normalny człowiek, moim marzeniem jest trenować na siłowni,lub jeszcze bardziej podoba mi się street workout
    (ps. w wieku 16 lat ćwiczyłem, łapsko zostało mi do dziś, ale nie miałem pieniędzy na dietę, źle wszystko robiłem, i po roku czasu zrezygnowałem, bo nie było praktycznie nic z tego prócz większej siły no i łapa urosła z 2cm, może 3, i została do dziś, ale tylko dlatego,że pracuję ciężko fizycznie, ale chyba nic z tego :(
    skoro ja nawet od 0 nie startuję, jak wszyscy inni, tylko od razu jestem skreślony
    prosiłbym bardzo o porady i nie naśmiewanie się, , dodam zdj klatki teraz : http://iv.pl/images/13204720146988400017.jpg