In een beleggersvergadering in oktober 2015 zeiden Nike-managers dat ze verwachten dat
Nike Air Presto Dam de inkomsten uit 2020 meer dan $ 50 miljard zullen bedragen. Is die verwachting te hoog? Verwacht wordt dat NKE de omzet in het boekjaar 2018 slechts 4,8% zal laten groeien, het laagste niveau sinds 2011. Schattingen vragen om een ??omzet van ongeveer $ 36 miljard dit jaar. $ 50 miljard tegen het einde van het jaar 2020 lijkt van de tafel.
Of het management nu komt en het zegt, de markt weet dit waarschijnlijk al. De impact op Nike heeft verschillende implicaties afhankelijk van het tijdsschema van beleggers. Voor alle problemen met de aandelen van NKE kan de
www.rostfriaarbeten.se waardering erg moeilijk zijn. De koers-winstverhouding (P / E) van ongeveer 21 is met name te wijten aan de 32-voudige inkomsten die het
Adidas NMD Mujer Rosa in het begin van 2016 verhandelde. Het handelt nu in lijn met de S & P 500 en onder zijn vijfjarige gemiddelde P / E ratio van 26. Het
Nike Air Max 2017 Dámské dividend is ook iets om te juichen.
Terwijl de troon belegerd kan worden, is Nike nog steeds de koning van sportschoenen en -kleding. Het krachtige merk en het vermogen om op de markt te blijven, is in de meeste ogen de moeite waard. Dat is waarom ik me afvraag hoeveel minpunten er zouden kunnen zijn.
Er is deze maand ook veel analisten gerapporteerd. Deutsche Bank en Bernstein raken Nike met buy ratings en koersdoelen van respectievelijk $ 61 en $ 69. Vier analisten raakten NKE-aandelen met een wacht / neutrale rating, met prijsdoelen vari?rend van $ 49 tot $ 54. One (
Nike Roshe Run Womens Bank of America / Merrill Lynch) sloeg een sell-rating en een koersdoel van $ 42 op de aandelen. Barron's pleitte voor een daling
Nike Air Max 90 Dámské Růžové van 10%, tot ongeveer $ 47 of $ 48.
Als we de beste case ($ 69) en de worst case ($ 42) eruit halen, hebben we een gemiddeld prijstarget
Nike Air Pegasus 89 Dam van ongeveer $ 52,60. Voor een handelaar is een schommeling van een paar dollar een groot probleem. Voor een belegger zijn die dalingen
Nike Air Max Thea Dámské op de lange termijn echter onoverzichtelijk. Kan de voorraad van NKE dalen tot $ 50? Zeker. Als ik investeerder ben voor de komende 5, 10 of 20 jaar, maak ik me dan zorgen over een correctie van 5% tot 10% op dit punt? Niet echt. De volgende $ 5 kan hoger of lager zijn, dus beleggers zullen moeten beslissen of kopen nu past in hun risico- / opbrengstprofiel. Het hangt ook af van hun kijk op de schoenenmarkt. Op de kaart is een uitsplitsing
Nike Air Max 90 Womens gegeven van verschillende belangrijke niveaus voor NKE-aandelen.
Nike rapporteert de winst op dinsdag 26 september, wat
Adidas Stan Smith Mujeruiteraard wat golven zal veroorzaken.
Bret Kenwell is de manager en auteur van Future Blue Chips en is op Twitter @BretKenwell. Vanaf dit
www.rotulosalbir.es moment had Bret Kenwell een lange positie in NKE.