Terwijl we misschien een
Nike Air Presto Damen topmodeweaker bereiken, heb je soms wat meer nodig - technologie,
Nike Air Huarache Femme ondersteuning, kracht - in een schoen waar je in gaat trainen. Of je nu iets nodig hebt voor dubbele dalen bij Barry's of over 18 mijl van asfalt , we spraken met 12 fitness-geori?nteerde vrouwen om de beste trainingschoenen te vinden voor elke activiteit. Bekijk ook onze megalist van het beste onderstel voor dames en de beste trainingslegging. Toen ik aan het trainen was voor een Ironman (nadat ik terugkwam van een knieoperatie), een vriend die de race een jaar eerder had gedaan, raad ik Hokas aan. . Het soort clown ogende schoenen? Ik dacht. Maar nadat ik naar de sportschool ging en daar een vijf kilometer lange run deed, was ik verslaafd. Ze zien er groot en omvangrijk uit, maar voelen zich ongelooflijk licht
Nike Air Huarache Mujer tijdens het hardlopen. De ten-box is net een beetje breder
Adidas ZX 700 Womens dan een standaard hardloopschoen, die een merkbaar comfortabelere
Nike Air Max 90 Homme Bleu en ontspannendere pasvorm geeft zonder het gevoel te hebben dat je voet verschuift of verschuift. En dankzij de ruime hoeveelheid demping verpakt in de buitenzool, heb ik veel minder pijntjes en kwalen in mijn knie vergeleken met andere sneakers bij lange afstanden. "- Jen Ator, 31, fitnessdirecteur van het tijdschrift Women's Health, op loopbanden en buitenshuis Toen de Adidas UltraBoost voor het eerst uitkwam, stond ik sceptisch tegenover de grote beweringen van het merk over hoe revolutionair ze waren ... en moest ik nog een paar schoenen vinden om me te laten afwisselen met mijn Asics Gel Nimbus (die ik nog steeds draag en liefheb als goed). Ze overdreven echter niet: de UltraBoost voelt echt als wolken
Nike Air Max 90 Femme op je voeten, en ik heb me nog nooit zo snel gevoeld.
Nike Air Max 95 Femme Ik heb nu drie marathons gelopen in verschillende versies van de
Nike Air Max 95 Ultra Jacquard Femme UltraBoost (Boston, Berlijn, New York City) en opgeleid voor anderen in hen. Ik denk ook dat ze een van de meest stijlvolle trainingsschoenopties zijn die er zijn. Ik probeer een paar te houden alleen voor hardlopen en een voor de sportschool en om rond te lopen. "- Caitlin Carlson, 29, adjunct-hoofdredacteur bij Verder, op loopbanden en buitenshuis" Ik was het laatste merk van deze sneakers en droeg ze tot het breien uit elkaar viel. Veilig om te zeggen, ze zijn de meest comfortabele sneakers. Ik ben ongeveer 14 uur per dag op mijn vlakke voeten, dus comfort is een must en ik merkte dat het mijn voet helpt om een ??comfortabele boog te cre?ren. Daarnaast is de zool ondersteunend, dus het voelt niet alsof
Nike Air Max 90 Femme ik de hele dag sokken draag, en tussen de cli?nten door, kan
Nike Air Max 90 Womens Black ik een snelle workout doen. Ik hou vooral van hen vanwege hun
Nike Air Max 90 Homme Noir veelzijdigheid - ik kan ze optillen en overschakelen naar een training voor meerdere trainingen, en dan zelfs mijn vrienden ontmoeten voor het avondeten zonder over te stappen op een ander paar schoenen, omdat ze stijlvol zijn. "- Julie Wandzilak , 25, Equinox E Tier X coach, krachttraining, cross-trainingIk heb al jaren hetzelfde paar. Vaak als ze zich goed voelen (zoals tijdens zwangerschappen), ga ik naar de winkel om een ??niet-Asics-paar te krijgen, maar ze ondersteunen nooit mijn tenen, dus ik ga hierop terug. Ik doe wandelingen, loop op een helling, rennen, krachttraining en kickbox met hen, waarvoor een goede hiel- en enkelsteun nodig is voor al dat
Nike Air Max 90 Womens Pink draaien en draaien. "