Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dieta i Zdrowe Odżywianie
  • Trening z rana a śniadanie i suplementy- prosba o radę

    Kulturystyka, fitness, trójbój siłowy, dwubój, sztuki walki, strongman czy inne sporty siłowe to nie tylko sam trening. To również odpowiednia dieta która jest podstawą w tym sporcie.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Trening z rana a śniadanie i suplementy- prosba o radę

    Postprzez xSMITHx » 29 Marzec 2010, o 15:19

    Witam

    Jestem nowy na forum i to mój pierwszy posta więc się przedstawię-
    nazywam się Adrian, mój staż to około 4 lat z czego w środku miałem około 1.5 roczną przerwę.
    Teraz ćwiczę od ponad roku z czego on grudnia ostro wziąłem się za siebie pod względem regularności i rzetelności w treningu.
    W tej chwili kończę 2 miesięczny cykl na masę przy którym uzyskałem progres okolo 6 kg z czego pilnowałem aby było jak najmniej tłuszczu choć i tak mam trochę duży samar.

    Od kwietnia startuję z dietą redukcyjną i chcę robić formą na lato.
    trenuje zawsze wieczorami a ze względu na ładną pogodę chcę treningi przerzucić na rano aby skorzystać zawsze coś z dnia (pracuję codziennie od 10-18) i nie wiem za bardzo jak połączyć ze sobą pewne rzeczy, mianowicie-

    chcę zaczynać trening o 8 rano, będzie on trwał do 9 ( na 10 muszę by już w robocie). W czasie treningu chcę robić około 30 min treningu siłowego i 30 min aerobów. W tygodniu mam 3 sesje treningowe choć teraz na czas redukcji myślę o 4 treningach na tydzień. Problem jest w połączeniu suplementów i porannego posiłku tak aby wszystko działało jak najwydajniej z korzyścią dla organizmu.

    Najlepiej dla mnie aby zaraz po przebudzeniu wziąć 5 gram glutaminy, zjeść za 15 min jakieś lekkie śniadanie i 15 min przed treningiem wziąć bcaa + spalacz. Boję się tylko że jak zamulę organizm śniadaniem, bcca i spalacz nie przyswoją się dobrze.