Internt ?r Wildhorse ?vre n?stan helt s?ml?s fr?n midfoten fram?t - det finns bara en bit s?mnad vid korsningen mellan midfoten och framfoten p? varje sida. Interi?ret ?r ett mjukt socksliknande n?t och verkar som om det skulle kunna hantera suddl?pning utan f?r mycket problem (har inte provat det h?r sj?lv - f?r kallt h?r). En fr?ga jag hade hade i b?rjan lite friktion p? baksidan av h?len i samband med h?lslippning. Jag var orolig f?r att jag
Adidas ZX Flux Womens kunde f? lite bl?sning, men problemet verkade l?sa sig efter n?gra l?pningar.
Den potentiella nackdelen av den minimalt strukturerade ?vre ?r att Wildhorse saknar funktioner som en rand
Adidas Ultra Boost Damen vid korsningen av sulan och ?vre, och t?f?ngaren ?r ganska liten. Det ?r ocks? v?rt att notera att sulan saknar en stenplatta. Det h?r ?r f?rmodligen inte sp?rskoen f?r h?gteknologisk sp?rk?rning,
Nike Air Vapormax Femme men f?r mindre extrema f?rh?llanden borde det vara bra.
Passformen ?r en av de omr?den d?r denna sko verkligen lyser. Jag skulle j?mf?ra den med Nike Free 4.0 Flyknit, men lite mer uppringd. Skon kramar foten snyggt genom mittfoten och ?ppnar sig sedan upp i en bred framsida som g?r att det g?r lite utrymme att flytta. F?rflyttningsvolymen fr?n topp till botten (vertikal volym?) ?r dock inte stor, s? foten k?nns s?ker.
Eftersom jag k?r de flesta av mina
Adidas Superstar Mens milar p? v?gar med enstaka str?cka blandad l?ngs v?gen, s?ker jag vanligtvis efter sp?rskor som kan fungera bra p? b?da ytorna. Detta betyder vanligtvis plana lugs och en n?got f?rl?tande
Nike Roshe Run Mujer mellansula. Wildhorse passar r?kningen v?l som en hybridsko som kan hantera b?da ytorna. P? v?garna har det n?stan en rak flat typ k?nsla (?lska det!) Och klackarna ?r framtr?dande nog att
Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme de har till?tit mig att springa p? crusty is och l?s sn? utan faller hittills. Jag har ocks? k?rt lite p? sn? p? sp?r och de har spelat ganska bra.
F?rutom passformen, ?r en annan sak jag ?lskar om Wildhorse det faktum att jag kan k?nna zoomluftenheten i h?len. Jag m?rkte f?rst detta medan du gick och stod i skon - du kan sn?lla st?ta upp och ner p? luftkudden. Till skillnad fr?n Terra Kiger finns dock ingen luftenhet i framfoten. Detta ger f?rfoten en fastare
Adidas NMD Mujer k?nsla, s?rskilt p? h?rdare ytor. Detta ?r en kombination av en mjuk h?l och fastare framsida uppfyller mig perfekt, ?ven om jag skulle ljuga om jag sa att jag inte ?r frestad att prova
Adidas Superstar Herren Kiger ut med tanke p? min erfarenhet med Wildhorse.
En sak att t?nka p? n?r det g?ller luftenheten i h?len ?r att eftersom den har en del ge och h?len tenderar att sjunka in, misst?nker
Nike Air Vapormax Womens jag att den h?r skoen ?r funktionellt n?stan en noll droppsko. Faktum ?r att bland sp?rskor jag har k?rt jag skulle j?mf?ra det n?rmast med skor som Altra Superior eller Lone Peak, eller kanske Topo MT.