Jag har letat efter en ny HR / GPS-monitor. Jag k?pte min Forerunner 410 f?r tre ?r sedan. Nu har jag tittat p? m?jligheterna och det ?r bara s? mycket att v?lja mellan.
Vad jag verkligen ?r intresserad av ?r tekniken f?r l?pteknik. Runscribe verkar intressant men det g?r ocks? Zoi fr?n
Nike Air Max Zero Femme Runteq. Kolla deras Indiegogo webbplats l?nk till igg.me Zoi har tv? sensorer. En f?r br?stet och en annan p? skon. Jag f?rv?ntar mig att f? mer feedback baserat p? hela kroppen med denna Zoi.
Jag gillar verkligen idén att jag skulle f? l?pteknikanalys p? en daglig basis i st?llet f?r en halvtimme p? vissa l?pverkens l?pband. Mycket intressant inl?gg. Det ?r f?rsta
Nike Air Odyssey Dames g?ngen jag ser en riktig anv?ndning av den nya informationen fr?n 620. Det verkar rimligt att du f?rs?kte kompensera fadigue genom att ?ndra hur du k?rde. Det h?r inl?gget har allt att bli en av de mest popul?ra n?gonsin och jag f?resl?r att du g?r mer forskning om detta ?mne, eftersom det ?r mycket sv?rt att hitta n?gonting. F?rutom att j?mf?ra data mellan olika skor, skulle jag vilja se det j?mf?rt att springa barfota. Jag har 220 och har gjort det men det m?ter
Nike Air Max 2017 Femme bara kadens. Jag undrar hur markkontakt och sv?ngning f?r?ndras n?r barfota. Min kadens gick upp medan barfota. Jag gjorde det f?r 400m p? en utomhus sp?r. Ran ett skott i skor och tog omedelbart av dem och gjorde en barfota Jag f?rs?kte HOKA (Clifton / Huaka) j?mf?relse med Merrell (Bare Access 2 / Bare Access Ultra), f?r mig ?r det v?ldigt sv?rt att f? tydliga slutsatser
Nike Air Max 1 Mujer ...
Trenden ?r f?r n?got mer vertikal sv?ngning med HOKA och n?got l?ngre stegl?ngd. Jag skulle beh?va rita medelv?rden f?r m?nga k?rningar f?r att ge siffror, men genom att titta p? n?gra k?rningar snabbt skulle jag s?ga 0,2 till 0,04 mer vertikal sv?ngning med Hoka och 0,05 m l?ngre strid l?ngd.
Jag k?nner att kontakten ?r l?ngre med Hoka men siffrorna bekr?ftar inte det! Jag f?r liknande nummer med min Hokas!
Jag hoppades ocks? att se snabbare kadens och
Nike Air Force 1 Damen l?gre markkontakt med Huaka ?ver Clifton eftersom det ?r det jag k?nner, men jag ser inte skillnader mellan de tv? Hokasna (fast jag k?nner mig snabbare i Huaka).
Ser fram emot att se dina resultat. Jag ska f?rs?ka arbeta med att sammanst?lla resultat p? min sida. L?t mig b?rja med att s?ga att jag inte t?vlar. Jag hatar racing och har alltid. F?r en har jag inte ett
Nike Roshe Run Mujer konkurrenskraftigt ben i min kropp (f?rutom n?r jag spelar backgammon eller
Adidas ZX Flux Mujer n?got spel f?r den delen med min man). Jag trivs inte p? stress och f?rv?ntan p? t?vlingsdagen. Den jitteriga k?nslan, ist?llet f?r att ladda mig, fyller mig med obehaglig ?ngest. Och som jag ser det, varf?r uts?tta mig f?r n?got som orsakar mig on?digt lidande n?r jag f?r s? mycket gl?dje att springa i mitt typiska Zen-liknande s?tt. Jag beh?ver inte bevisa f?r mig sj?lv att jag kan springa
Nike Air Max Zero Dames fortare eller l?ngre. Jag k?r f?r att lindra stress och ladda mina batterier, att vara ute och lyckligt ensam och att h?lla sig fit, frisk och glad. Racing ger mig inget av det.