Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • Jag gjorde en annan

    Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    Jag gjorde en annan

    Postprzez Labi1995 » 7 Czerwiec 2018, o 04:15

    Prognosen kr?vde varmt v?der under eftermiddagstimmen med m?jlighet till kallt och ?ska duschar p? kv?llen. Det k?nde sig ganska Nike Air Max 270 Dames varmt (jag tror att det slutade att vara mitten av 80-talet, vilket f?r juni k?nns varmt) p? v?g upp i n?stan 4000 ft Nike Air Max 2017 Damen kl?ttra ut ur Tongue River Canyon under de f?rsta 7 milen av loppet, men jag blev hydratiserad med en Simple Hydration-flaska Nike Air Max 90 Mujer Negras och Hydrapack 500 ml mjukkolv med inov-8 Race Ultra .25 handh?llen (som jag h?ll kollapsade tills jag fyllde den p? andra hj?lpen stationen med att veta att det skulle bli en l?ngre sektion n?sta). Jag b?rjade ocks? f? mitt h?r och kroppsv?tt i n?gra str?mmar som jag kunde hitta efter de f?rsta timmarna.
    Cirka 5-6 miles in slog jag min f?rsta och egentligen bara snafu under loppet. Folk r?der alltid att f?rv?nta sig det ov?ntade under 100 miles s? jag var beredd att ta itu med n?gonting under dagen, men trodde inte att det skulle vara s? tidigt. Jag tr?nar n?stan alltid och t?vlar utan strumpor Nike Roshe Run Mujer och hade startat loppet i inov-8 Trailroc 245s. Jag har gjort 50 milsl?s sockless i dem och ?nd? vid mil 5 b?rjade Nike Air Max 90 Dames Roze jag k?nna lite friktion p? h?len n?r jag gick upp i branta delar. Jag f?rs?kte justera ett par g?nger f?r att f? det att Nike Air Max 90 Damen Pink l?sa utan lycka och s? gjorde jag genom att h?lla sn?ren v?ldigt l?s tills jag kunde komma till milen 12-stationen (Dry Fork) och min f?rsta droppep?se som hade n?gra strumpor och ett annat par skor. I efterhand tror jag att problemet var att jag knutit skorna med avsikt lite f?r l?s f?r att b?rja hindra dem fr?n att f? dem f?r sn?va p? senorna p? toppen av min fot. Resultatet var f?r mycket h?lglidning vilket, i kombination med v?rmen, orsakade viss friktion. Hur som helst rullade jag med det, ?ndrade till mina Nike Kigers (recension h?r) med n?gra smarta strumpor, satte en skjorta och hatt p? (det k?nde mig redan ganska varmt och jag var oroad ?ver att jag skulle vara f?r exponerad under de n?rmaste 18 mil Nike Air Huarache Heren tills n?sta hj?lp) och ?terupptogs ned?t de rullande 4000+ f?tterna av nedstigning som kr?vs f?r att komma till Nike Air Max 1 Mujer g?ngv?gsst?dsstationen vid mil 30.
    Jag lovade att h?lla det enkelt och ta hand om mig sj?lv med regelbundet vatten- och gelintag och r?dda mina nedf?rsbackar f?r andra halvan av loppet. Jag slutade med att passera en hel del personer p? detta avsnitt och s? sm?ningom f?ngat ett t?g p? ungef?r 4-5 killar som jag kunde ha g?tt, men best?mde mig f?r att bara kyla det och ?ka in med dem under de sista 3 milen till g?ngbroen. Trots att jag k?nde mig v?ldigt bra vid den h?r tiden visste jag att det fanns gott om miles ?nnu att komma (det h?r beslutet r?ddade troligen mitt lopp!). Jag ?nskar att jag kunde ha tagit en bild n?r jag rullade in i g?gatan, men det s?g ut som en triage station p? ett slagf?lt. Gear var str?ngt Nike Air Huarache Femme ?verallt och m?nga l?pare s?g ganska hemskt ut som f?rv?nade mig s? tidigt i loppet. Jag gjorde en annan skiftbyte till Adidas NMD Mens inov-8 X-Talon 212s (med r?tta f?rutse mer lera och mindre smidiga sp?r f?r de n?rmaste 32 mil) och bytte min hydratisering till Inov-8 Race Ultra v?st f?r att f?renkla mitt flaskeb?rande scenario och f?r att kunna att b?ra lite extra kl?der n?r vi gick upp till 9000ft och n?r jag kom dit skulle det vara m?rkt. P? 8-10 minuter tog det att byta ut mitt redskap. Jag bevittnade minst 3 personer som ber?ttade f?r tj?nstem?nnen att de inte skulle forts?tta p? grund av antingen v?rme / uttorkning eller d?liga f?tter och skottben. ganska tidigt f?r att vara ute av kommission i en 100 mil race!
    Labi1995
    Starszy plutonowy
     
    Posty: 163
    Rejestracja: 25 Kwiecień 2018, o 08:31
    Miasto: LONDON
    Data urodzenia: 18 09 1992

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator


    Re: Jag gjorde en annan

    Postprzez valdunn » 13 Czerwiec 2021, o 08:51

    audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
    geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
    hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
    journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
    kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
    сайтlargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
    nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
    papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
    rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
    stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Re: Jag gjorde en annan

    Postprzez valdunn » 23 Grudzień 2022, o 01:08

    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
    инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Wróć do Dla Zielonych

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.

    cron