Jeg var i en butik kaldet Reny's i Bridgton, Maine i forrige uge, da en ?ldre kvinde, sandsynligvis i 80'erne, gik op til mig med et stort smil p? hendes ansigt og fingeren rettede mod mine sko. "Du
Nike Air VaporMax Damen laver en erkl?ring i dem!" Sagde hun og gr?d da hun fortsatte forbi mig ned ad gangen. Jeg havde
Nike Air Max Zero Femme et par fluorescerende orange Under Armor SpeedForm sko, og jeg er enig med den gamle kvindes kommentar
Nike Air Max 95 Damskie - disse sko er sv?rt at g? glip af! F?r de sendte mig SpeedForm, havde jeg aldrig k?rt i et par Under Armor l?besko . N?r det kommer til at l?be fodt?j, havde jeg altid t?nkt p? dem som en maker af mode-atletiske sko, der s?rger for teenagere og collegeb?rn. De sendte mig for nylig et par af deres Toxic 6 sko, og det gjorde ikke meget for at overbevise mig om, at de var seri?se om at lave en god l?besko - det er en ret skinnende sko, og den ?vre gravede ind i min buegruppe med hvert gangsteg - Jeg har ikke risikeret at k?re i dem endnu (der er kun s? mange fodskader, jeg er villig til at risikere i forbindelse med at skrive anmeldelser).
Nike Air Max 270 Mujer Som Skechers har for nylig gjort med deres Go Run-l?besko, synes Under Armor nu som de g?r et
Adidas NMD Womens skridt i retning af at producere legitime pr?stations l?besko. Med SpeedForm har de en meget imponerende adgang til denne niche. Speedform har en interessant marketinghistorie bag den, da den ?vre blev designet i en bh-fabrik (UA er velkendt for deres pr?stations atletiske bekl?dning!). Det er en virkelig unik ?vre, fordi der er meget f? s?mme, selv i h?len (ved ikke om dig, men det s?mmer mig, at ordet "s?ml?s" bruges alt for ofte til skooverdele, der er langt fra s?ml?se) . De s?mme, der er til stede, er tapet over af et svejset overlag (se m?rk orange bands p? siderne i ovenst?ende billeder), hvilket g?r dem meget fladt og glat. Teoretisk set b?r dette g?re skoen ideel til s?sl?s k?rsel (mere om dette om et minut, men det spredte
Nike Air Max 2017 Femme mig ikke p? den m?de). Belysning er en video, der giver en god f?lelse af den unikke ?vre:
?verdelen
Nike Air Max 2017 Femme er virkelig behagelig, og den f?rste gang jeg lagde dem p? var jeg virkelig imponeret over pasformen og f?lelsen. Som en afslappet sko kunne jeg b?re dem sokl?se uden problemer. Den ?vre er lavet af et semi-stretchy, n?sten neoprenlignende materiale, men det forstyrrer ikke som en neopren boot ville. Under Armor tilf?jes huller over det ?vre for at give rigelig luftstr?m, og forfoden er struktureret p? en s?dan m?de, at den ikke krammer huden t?t som adidas adipure Gazelle eller Nike Free 3.0 v5. Dette forbedrer yderligere luftens evne til at str?mme gennem skoen. Den nederste del af det ?vre materiale er, at det har tendens til at absorbere
Nike Air Max 90 Damskie vand og sved og t?rrer ikke s?rligt hurtigt. Internt er den ?verste af Speedform begge bl?de
Nike Air Max 2017 Dámské men alligevel uslebne p? samme tid. Det er sv?rt at beskrive, men materialet er bl?dt at r?re ved,
Nike Air Force 1 Mujer men den m?de, det v?ves p?, skaber en rystet f?lelse - du kan godt udarbejde hvad jeg mener p? billedet nedenfor. Dette er nok den eneste store klage jeg har om skoen - n?r jeg l?ber t?rt, har jeg lidt friktion under min fod og er bekymret over, at hot spots kan blive bl?rer over l?ngere afstand. Jeg vil anbefale at de glatter ud i foringen, i det mindste p? fodsengen, i fremtidige iterationer. Dette var ikke et problem, n?r du brugte sokker.