Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • sammen med Yankz for at

    Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    sammen med Yankz for at

    Postprzez Labi1995 » 28 Wrzesień 2018, o 03:47

    Dette er en g?stanmeldelse af John Shepard (@runsheprun p? Twitter). John er ejeren af ??Take it on the Run, en butiksl?bende butik, som han l?ber ud af sit hjem. John er en Altra-leverand?r, og i l?bet af de sidste par m?neder har han pr?vet den nyligt udgivne 3-SUM Tri sko. Jeg spurgte, om han ville v?re villig til at skrive en g?steanmeldelse, da jeg ikke er en triathlete, og han var glad og enig. Her er hvad han har at sige: Jeg begyndte at dabble i Triathlons sidste sommer. Hvorfor? Jeg har ingen anelse, men jeg fik mine h?nder p? en gratis cykel (t?nk "American Flyers" med hovedrollen Kevin Costner ?racykel) og jeg havde et naboomr?de pool at sv?mme i. S? jeg gik med det ...
    Efter at jeg var f?rdig med min f?rste Tri, t?nkte jeg straks p? m?der at blive hurtigere ... ligesom Nike Dunk Sky High Mujer jeg g?r efter hver anden race, Adidas ZX Flux Womens jeg nogensinde har afsluttet. Et omr?de til forbedring i l?bet var i 2. overgangsomr?de, hvor jeg bogstaveligt talt sad der og laced op mine sko (tilf?ldigt Altra Instinct 1.5s). Det f?ltes som om det tog mig 3 timer at binde skoene. Jeg var n?dt til at ?ndre hvad der var p? mine f?dder, hvis jeg skulle forbyde "Hvad hvis ..." stemmer fra mit hoved. Indtast Altra 3-SUM. Selvom jeg ikke var i forretning med at s?lge sko, er jeg en sko n?rd, og jeg bliver meget sp?ndt p? nye skoudgivelser. Jeg var hinsides mit normale niveau af sp?nding, men da Altra kom ud med 3-SUM. Det skulle fylde nogle hulrum i min sko arsenal. 1) Jeg havde brug for en racing flad. Racing-lejligheder er h?rde for mig at passe ind p? grund af min st?rrelse 14, ekstra bred fod. 2) Jeg planl?gger at g?re flere og flere Tri's. 3) De Nike Air Max 2016 Womens er en stor afvigelse fra ?stetikken Adidas NMD Mujer hos Altras originale sko. Farve Poppin '! Ok, s? lad os komme ned til den nitty gritty af selve skoen. Jeg har lagt nogle gode kilometer p? dem i de sidste 2 m?neder, og her er min mening. De er en stor racerfladt. Altra g?r en ting bedre end noget m?rke af sko, jeg har pr?vet p?: konsistens. De holder deres sko lige s? godt. Jeg kan g? p? tv?rs af m?rket og vide, at min fod vil passe n?jagtigt ens i hver fabrikat. Jeg ved, at mange mennesker har haft problemer med deres st?rrelse (tillid til mig, jeg s?lger dem og har f?et mange afkast), men n?r din Altra-dimensionering er sl?et ind, forventer du samme passform p? tv?rs af m?rket. En differentiator fra resten af ??Altra linje er, at 3-SUM er lavere profil (18mm) end f.eks. Instinct 1.5 eller Provision. Dette giver dem en god grundf?lelse. Som en, Nike Air Max 2017 Womensder ikke er vant til lave profilsko Nike Air Presto Mens p? fortovet, b?jede mine f?dder p? mig efter at have konkurreret i floden til River Relay, hvor jeg l?b i tre 5k i dem p? en dag. Du vil helt sikkert f?le fortovet. Dette er imidlertid karakteristisk for n?sten enhver racing flad. En anden karakteristisk for en racing flad er, at de plejer at v?re lette. Altra leverede her, med 3-SUM topping skalaen p? kun 6,7 oz! Da jeg f?rst slipede dem p?, blev jeg straks imponeret over hvor let de var. Sjovt, hvordan bare et par ounce mindre p? dine f?dder kan f? dig til at f?le dig hurtigere. Ikke sikker p? om det var en mental ting eller skoene, men jeg pr?senterede min 5K tid i det f?rste ben af ??det p?g?ldende rel? l?b. Ogs? s? med hver god kommer der noget d?rligt, og jeg har kun f? bekymringer om 3- SUM. F?rst og fremmest skal jeg s?rge for, at jeg Adidas Superstar Mens klart angiver dette ... DET ER DESIGNET AT V?RE ET TRI SKO. Ja, jeg ved det er indlysende, men hvis du kun vil have en racing flad og ikke planl?gger at konkurrere i triathlons, skal du k?be ONE fra Altra. Sn?ringen. Altra slog sig sammen med Yankz for at give deres tr?k som sn?reb?nd p? disse sko. Jeg f?r det helt. Du vil ikke v?re den moron der sidder der binder dine sko i et l?b (dvs. mig - se ovenfor). Men det jeg har bem?rket er, at det kr?ver lidt ?velse med sn?reb?ndet for at finde ud af den rigtige pasform. Og uanset hvor meget du tror, ??du har strammet hver sko samme, har du ikke det. Hver fod kr?ver sin egen kombination af stramning og l?snelse. Desuden, hvis du laver dine sko p? nogen speciel m?de, er det n?sten umuligt at g?re det med Yankz. Jeg ved, at dette virker som mere af et problem med Yankz, men de er de sn?reb?Nike Air Max 270 Hombre nd, du f?r med skoen.
    Labi1995
    Starszy plutonowy
     
    Posty: 163
    Rejestracja: 25 Kwiecień 2018, o 08:31
    Miasto: LONDON
    Data urodzenia: 18 09 1992

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator


    Re: sammen med Yankz for at

    Postprzez valdunn » 5 Sierpień 2021, o 23:26

    audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
    geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
    hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
    journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
    kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
    сайтlargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
    nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
    papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
    rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
    stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Wróć do Dla Zielonych

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 1 gość

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.

    cron