24 juni 2019 - Det f?rsta samarbetet mellan Nike SB och Elissa Steamer Gnarhunters inkluderar en tumbled l?der ?vre och en Swoosh best?ende av skate &
rollapaluza.fr surf varum?rket "G." H?lsan har en typografisk tolkning av Nike namn i Gnarhunter-esque bokst?ver.
"Blazer ?r vad jag rider in", s?ger Steamer. "Jag har alltid velat hur tunn det ?vre ?r och hur flexibel s?len ?r. T?n ?r p? r?tt st?lle - det ?r inget som sl?r min rosa t?n konstig. Det ?r ocks? rad f?r mig att skon erbjuds i unisex limning. "
Nike SB Zoom Blazer Mid "Gnarhunters" sl?pper 29 juni p? nike.com och hos utvalda
Nike Air Max 90 Mujer ?terf?rs?ljare. 30 juni 2019 - I ?r ?terv?nder den sydafrikanska mellandistansl?paren Caster Semenya till Nike Prefontaine Classic med en speciell Nike BETRUE spik f?r sin 800 meter l?nga t?vling. Den elite mellandistansl?paren knyter
Adidas NMD Damen samman technicolor spiken ett ?r efter att hon s?tter in en amerikansk all-comers-rekord i h?ndelsen (Faktum ?r att hennes enda t?vlingar p? amerikansk mark har varit Pre Classic
Nike Roshe Run Donne 800s). H?r ?r fyra detaljer att veta om spetsen f?re Semenyas k?rning: Semenya var en av atletens ambassad?rer f?r samlingen
Nike Air Vapormax Dames och spelade in i Nike-filmen "Nobody Wins Alone" tillsammans med basketspelare Sue Bird, skateboarder Elissa Steamer och andra.
Det ?r den f?rsta BETRUE sp?rspetsen som skapats av Nike
Denna m?nad upptr?dde Nike BETRUE f?rgv?gar ?ver idrottsv?rlden f?r b?de elit och vardagliga idrottare; sp?rspiken f?renar Nike
Nike Air Huarache Womens Basketball BETRUE PE som upptr?dde p? WNBA domstolar i juni samt Nike Zoom Pegasus Turbo BETRUE.
Pride flagg f?rgspektrum visas p? mer ?n bara den ?vre
M?nstret av ?tta f?rgade r?nder visar ocks? p? yttersula Swoosh och aglets. Nike skapade estetiken f?r denna s?sons BETRUE-samling genom att direkt samarbeta med
Adidas Superstar Damen Gilbert Baker Estate.
Det f?rekommer i Bay Area p? en viktig ?rsdag
Pre Classic ?ger rum i Bay Area 40 ?r efter att Gilbert Baker's Pride-flagga debuterade f?rsta g?ngen i San Francisco.2019 - Jordan Jumpman Diamond ?r det
Adidas Superstar Dames senaste tillskottet till varum?rkets prestanda basketlinje. Konstruerad av Tinker Hatfield och Jordan Design Design Team, ger konstruktionen finst?md support och fr?mre k?nslighet.
H?jdpunkterna inkluderar ett externt diamantbursystem (?ven p? Trunner NXT och LT) och Nike Zoom Air i framfoten.
Jordan Jumpman
Nike Air Max 720 Mujer Diamond finns tillg?nglig i herrklassificering 1 juli p? Jordan.com och hos utvalda globala ?terf?rs?ljare.2019 - Inneb?r Stefan Janoskis uppskattning av handgjorda textilier, Nike SB Stefan Janoski Woven Slip RM har en v?vt l?der ?vre i en upps?ttning f?rgv?gar . Det ?r byggt p? den remastered Janoski siluetten.
Nike
Nike Air Max 95 Womens SB Zoom Stefan Janoski Woven Slip RM sl?pper den 1 juli p? nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare.2019 - Visst ?r det ?ra att toppa podiet framf?r en packad stadion som ska korsas Fittest p? jorden, men hela arbetet att komma dit sker n?r ingen tittar p?.