Het gebeurt bijna elk voorjaar bijna zonder falen - ik ga uit rennen en ik begin een beetje ongemak te voelen onder mijn shirt en / of tussen mijn dijen. Als ik geluk heb, gebeurt het op korte
Nike Air Max 90 Womens termijn en is de schade beperkt. Als ik pech heb, ben ik 5 mijl van huis wanneer het ongemak begint en ik heb geen andere keus dan de rest van de run te
Nike Air Max 90 Dames Roze ondergaan. De ergste pijn gebeurt daarna in de douche - de combinatie van zeep en heet water samenzweren om pijn te veroorzaken, en ik moet bijten op mijn tong om het geschreeuw terug te smoren
Waarover spreekt dit probleem? Schuren. Het is iets waar ik nooit mee te maken heb in de winter, maar zodra de warmte terugkeert en ik begin te zweten, dus het schaafsel teruggeeft. Schuren is een veelvoorkomend probleem voor lopers, en het lijkt erop dat schavelen gelokaliseerd is, verschilt van persoon tot persoon. Voor mij schuurt het wrijven op twee plaatsen: mijn tepels en mijn binnenkant van de dijen (hier houd ik me niet vast!).
Tepelschalie is in de zomer heel gewoon voor mannen.
Nike Air Max 90 Homme Zodra onze shirts nat worden, begint het wrijven van de stof tegen de naakte tepel haar schade aan te richten. De schade begint als een steek als de huid ruw
Nike Air Max 90 Dámské Černá wordt ingesmeerd, en kan doorbloeden als hij blijft doorgaan. Als je ooit de finish van een warmweermarathon hebt gezien, heb je waarschijnlijk mannen gezien die hebben geprobeerd zonder bescherming te rennen. Verhaal rode cirkels over de tepels zijn een dode giveaway, vaak met bloedige strepen die zich uitstrekken naar de taille. Ik heb het geluk gehad om bloed te vermijden, maar ik heb anderen gezien in races die niet zoveel geluk hadden. Ik kan me de pijn alleen maar voorstellen.
014-05-26 16.17.06 Gelukkig is tepelafscheiding eigenlijk heel gemakkelijk te vermijden. Vroeger paste ik Body Glide toe voorafgaand aan runs waarbij ik vermoed dat tepel-schuren een probleem
Adidas Superstar Mens kan zijn, maar stopte deze oefening toen ik me realiseerde dat het ronde vlekken op mijn shirts cre?erde die niet in de was zouden komen. Ik ken een paar jongens
Nike Air Max 1 Hombre die producten gebruiken zoals Nipguards of die kleine cirkelvormige bandaids om hun tepels te beschermen. Ik heb nog nooit Nipguards gebruikt, maar ze kosten $ 10 voor 10 sets, en dat kan kostbaar worden. En ik heb gemerkt dat circulaire bandaids een beetje te groot zijn en dus kunnen vasthouden aan borsthaar.
Ik heb nu een veel effectievere methode van bescherming aangenomen - ik heb pleisters in kleine vierkanten gesneden die zo groot zijn als mijn tepels. Ik geef de voorkeur aan de stijl van de sportstrook, omdat ze blijven zitten. Deze methode is goedkoop en het werkt erg goed. Ik kan 4 sets tepelvierkanten krijgen van een extra grote Band-Aid sportstrip en
Nike Air Presto Femme voor een doos van 30 tellen die me 120 sets geeft voor ongeveer $ 3,50. Ik heb ze nog nooit laten vallen op wat ik tot nu toe heb gedaan.
Als een extra bonus is de
Nike Air Max 90 Homme pleister-trick goed om je vrouw en kinderen in verlegenheid te brengen. Ik weet zeker dat ze het geweldig vinden als ik ze in de zomer tegenkom bij het zwembad en vergeet dat ik kleine vierkante bandaids op mijn tepels draag als ik in het water spring. Mensen moeten denken dat ik gek ben. Maar ach, mijn tepels doen geen pijn!