Echte Housewives van New York City: 'Ik ben geen zwanger type persoon.'
Wacht, dus ik heb iets gemist. We kregen een nieuwe huisvrouw, Sonja Morgan (ja, ze scheidde een afstammeling van JP Morgan) gisteravond, en ik had geen idee dat ze eraan zou komen. Hoe dan
dolce gabbana schoenen ook, ze is hier en ze lijkt op een totaal crazyperson, dat is precies wat ik leuk vind. Ze bracht de helft van haar intro aan het praten over hoe belangrijk seks voor haar is en toen kwamen we erachter dat ze een lift heeft Niet in haar gebouw, in haar herenhuis. Uitstekend. Ze zal gewoon goed doen. Daarbij waren er verschillende en verschillende andere soorten bizarre dingen die allemaal in één episode werden ingepakt: Luan op een riksja, Bethenny lag op de vloer van haar badkamer na Ontdekte dat ze zwanger was, Simon liep rond in zijn ondergoed in een kledingwinkel. Oh, en er was ook de kleine kwestie van Ramona's al beroemde baanwandeling van krankzinnigheid ... De aflevering is geopend met onze eerste introductie van onze nieuwe huisvrouw. Sonja, zoals ik al zei, is winstgevend gescheiden van een super, super rijke Upper East Side-erfgenaam en zij vindt het erg leuk om te winkelen, yoga en te slaan op een man die lang genoeg langzamer is om te springen. Zij daterde ook Max, dezelfde generieke sugarmommy-op zoek naar Argentijnse dude waarmee Kelly vorig seizoen een echt onhandige on-camera date ging. Kortom, ik hou helemaal van haar. Heb ik gemeld dat ze een lift heeft? Ze staat op de show omdat ze is
vrienden
(Ik voel me dat geen van deze mensen in staat is om daadwerkelijke vrienden te hebben) met LuAnn, die ons allemaal heeft herinnerd dat ze nog steeds rijk genoeg is om door immigranten door New York door een aankomst in het Central Park met Jill in Een riksja. Ik heb deze afbeelding in mijn hoofd van LuAnn op 5th Avenue, die willekeurige mensen geld voor een piggyback rijdt, en dan echt verward worden wanneer ze allemaal beledigd zijn. En nu ik het zeg, wel, ik zou het niet voorbij zetten. De Central Park-ontmoeting was een van die super-gecontroleerde Housewives dingen die soms deze shows een beetje saai maken
LuAnn vertelde ons alles dat de psychische juist was en dat ze een man heeft, Jill vertelde ons dat ... dat ze Joods is? Ik herinner me niet. Ze droeg een behoorlijk mooie Hermes Kelly Bag, en ik herinner me dat. De volgende keer dat we de Housewives (of de meeste van hen toch) zagen, was het Brooklyn Fashion Weekend, en Kelly, Alex en Ramona gaan in een echte live show zien! Jill kwam ook op, maar meestal was alles wat ze deed over alles klagen
De locatie, de stoelen, de kleding. Ik heb nieuws voor haar: dit was een evenement gehost door een echt huisvrouw in Brooklyn. Wat verwachtte Jill, een Chanel-show in de Grand Palais? Het was Brooklyn. Er waren hipsters. Ze was overdressed. LuAnn kwam niet op omdat LuAnn niet weet waar Brooklyn is. Ondanks haar beste inspanningen (inclusief een argument met Kelly over Twitter
Jill was eigenlijk op de middelbare school), Jill was niet het grootste verhaal op de show, en ook niet de Kelly grote schouders in haar strapless jurk (geen snark, ik heb ook brede schouders, strapless is moeilijk om af te trekken .) Die eer werd gegeven aan Ramona, die blijkbaar met haar eigen persoonlijke levering van pinot grigio reist, compleet met stemwerk, in haar portemonnee. Ze sloeg het uit om een paar glazen voor haar grote wandeling terug te gooien, en daarna probeerde ze een aantal van haar eigen sieraden op de baan te sluipen. Ik kan niet beslissen of ik Ramona liefhebber of haat, maar ze is ongelooflijk schaamteloos, en ik denk dat je dat respect moet krijgen. En dan ging ze naar de landingsbaan, en het was ... magisch. Laten we eens kijken hoe ze het uitgelegd heeft. Ze slaagde erin om haar ogen zo ver te kloppen dat het leek alsof het allemaal van haar gek was, dat ze direct uit haar gezicht, Alien-baby-stijl probeerde te barsten. Gezicht voor mijn spiegel een paar keer gisteravond (ja, dat is wat ik doe om mezelf te vermaken terwijl ik op mijn recaps uitstel), en ik kon het zelfs niet herhalen. Zelfs na een paar kleine drankjes. Ramona heeft de soort wild-eyed madness geïmpregneerd die alleen alcohol niet kan creëren, en ze staat er zo royaal toe om het hoofd van tijd tot tijd voor ons entertainment uit te kijken. Terwijl Ramona zichzelf op een Brooklyn-baan stootte door het vuur van Puur waansin, Bethenny zat op een toilet op het toilet voor ons vermaak, met een zwangerschapstest. En nu, omdat ze zich de afgelopen 8 maanden niet heeft verborgen, weten we dat Bethenny zwanger is. Het was moeilijk om niet een beetje sympathieke angst te hebben om haar te kijken hoe ze haar vriendje van de badkamervloer afschakelde, waardoor hij histrionische, cryptische berichten over het belangrijke ding dat ze hem vertelde, moest vertellen. Tussen een plotselinge zwangerschap en haar stervende vader weigeren haar te zien ... Nou,
Dsquared Schoenen Dames doe ik mijn hond ook in de foetale positie op de badkamervloer. Betrouwbaar heeft Bethenny meestal deze pauze onderbroken. De leeuw Van de publieke schande van de aflevering behoorde tot Ramona, die niet met haar crazypants-runway-uitstraling stopte. Later, op een feestje voor Jill's Kodak-sponsor (echt, zij heeft een sponsoring met hen?), Sloeg Ramona een gevecht tegen Jill over de financiële situatie van Kodak, en toen werd ze zelfgerust over Jill's haastige uitweg van Ik denk dat Jill verdient dat ze niet zo hard op haar wandeling koestert dat de gehele plaats bleek te kijken, zodat we dat van het argument zouden kunnen diskwalificeren. Jill vertelde Ramona dat ze moest vertrekken en de stomp , En dan kwam LuAnn en Kelly om de situatie te verspreiden en Ramona slaagde erin om ze te laten vallen, en toen stond de kaas alleen, sapte haar pinot en plotde haar volgende daad van chaos. Omdat Ramona al meerdere lakens aan de wind was, ging ze terug voor meer terwijl Jill eigenlijk op het podium werd vereerd of iets, en dat veranderde in een schreeuwwedstrijd waar Ramona aan Kelly vertelde dat ze hersenloos was en ze rende weg, duidelijk bang dat Kelly Zou op haar zitten. Of zoiets. Ik weet het nog niet meer.PS Overweeg het alsjeblieft om ons kleine zakliefhebberende team te ondersteunen door te klikken op onze links voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners in onze winkel Pagina. We stellen uw steun op prijs!