Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • r ute som du tycker om p

Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD

r ute som du tycker om p

Postprzez Labi1995 » 27 Kwiecień 2018, o 06:32

Jag fick ocks? i Mana 7 fr?n Start Fitness och medan jag inte har k?rt in det ser det ut lovande f?r kortare Nike Air Max Tavas Damen k?rningar. Det ?r en mycket l?ttare sko (~ 7,5 oz eller s?) och ligger p? adios sist i st?llet f?r Boston sist. Nike Air Zoom Mariah Flyknit Femme Det ?r synd att det verkar som om mana-serien har blivit tappat eftersom de ?r ett trevligt komplement till de andra adizero-skor. Tidigare i v?r skrev jag en artikel som pratade om n?gra sp?rskor som jag s?g fram emot 2015. Nummer 5 p? det listan var adidas Ultra Boost, som jag trodde skulle g?ra en bra sen-ultrasp?rsko. Visas jag borde ha lagt Glide 7 p? plats. Nike Air Max 1 Womens Efter att ha satt miles i b?da modellerna och k?nde att Glide var ursprungligen k?nsla f?r mycket sko (det ?r tungt och ja jag vet att det inte ?r en racingsko :)), har jag sedan verkligen ?lskat det balanserade, lyh?rda (speciellt f?r vikten och skydd som det ger), och ingen nonsensrit som hanterar teknisk terr?ng mycket b?ttre ?n n?gon annan sko med samma skyddsniv? och kudde (jag har fortfarande inte kommit hem till Hokas i det avseendet). Jag skulle tillskriva detta till den relativt l?ga stackh?jden f?r en sko av dess substans, men ocks? till inf?randet av en h?lsosam m?ngd Boost-skum och tjockt Continental gummi; Jag ?r ett stort fan av b?da. Jag anv?nde Glide 7 sen i loppet p? Peterson Ridge Rumble 40 miler utanf?r Bend, Oregon i april, och ?ven i cirka 15 miles vid v?stliga stater. Jag var riktigt n?jd med dem i b?da t?vlingarna, och jag anv?nder dem regelbundet f?r enkla / ?terh?mtningsbanor. De ska ?ta upp milen (jag f?rv?ntar mig att de inte varar 1000 mil utan problem), springa bra p? stigar eller v?gar och ge en hel del fotskydd och l?ttnad som en Hoka g?r i en mycket mer fokuserad och v?lbekant ritt f?r n?gon som jag sj?lv som oftast f?redrar ljusare och mer responsiva skor.

Jag vet att det finns m?nga andra v?gskor d?r ute som du tycker om p? sp?r (till exempel, jag gillar New Balance Zante p? fladare sp?r) och m?nga kommer ut att jag ?r intresserad av att prova p? sp?r (Mizuno Sayonara 3, Hoka Clifton 2, New Balance Vazee Pace f?r att bara n?mna n?gra) s? hur m?r du att l?gga till n?gra rekommendationer i kommentarerna nedan? F?r 20 ?r sedan var Nike Air Max 95 Womens Adidas Response Trail, som fick bra recensioner sedan dess. Jag testade ett par av den andra versionen Nike Air Max 90 Donne (tror jag) p? den lokala driftbutiken och jag kommer fortfarande ih?g min f?rv?ning ?ver hur bra de k?nde att springa in - den b?sta v?gen eller sp?rskoen jag hade f?rs?kt fram till den tiden, ?verl?gset. Jag hade k?rt 10+ ?r d?, och det kunde ha varit mitt f?rsta k?p av en l?psko p? full pris. Jag har minst ett par par av samma modell, men flyttade sedan n?r Adidas Adidas Superstar Mujer Negras b?rjade anv?nda en smal sista som jag inte kunde f? f?tterna i.

Jag s?ger ocks? att du inte beh?ver v?gskor alls, om du k?r b?de sp?r och asfalt. V?gskor ?r bara ett s?tt f?r skof?retag att s?lja en annan sko. Jag ?lskar min Hoka Challenger ATR p? v?gen ocks?
    Labi1995
    Starszy plutonowy

Miasto: LONDON
    Data urodzenia: 18 09 1992

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

Re: r ute som du tycker om p

Postprzez valdunn » 26 Sierpień 2021, o 03:31

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    languagelaboratoryсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
    valdunn
    Marszałek

Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984

Wróć do Dla Zielonych

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość