Jag hade ingen aning om n?r jag skrev mitt inl?gg ig?r p? kall k?nslighet i mandelarna n?r man hade p? sig str?n att det skulle vara s? popul?rt! Under de senaste 24 timmarna har posten visats n?stan 4000 g?nger och har
Nike Air Vapormax Femme ackumulerat 91 kommentarer och r?knat. Vem visste! Det verkar som om jag inte ?r den enda som har ber?rt det k?nsliga ?mnet av sm?rta i privatlivet och k?rt under de senaste dagarna. Med tanke p? den h?ga intressen i ?mnet tyckte jag att det var v?rt att dela n?gra andra inl?gg:
F?rst diskuterar Neil ?ver p? The Lumberjack hur en vasektomi kan orsaka problem f?r en l?pare. Till exempel: "Jag ?r nere till n?stan ingen sm?rta efter ungef?r
Nike Air Max 90 Womenstio dagar. Jag har kunnat springa utan n?gra problem ut?ver mina stygn som ibland h?nger p? tyget i mina shorts. De har gjort det sedan b?rjan men jag trimmade en av de l?ngre och som kraftigt minskade antalet instanser d?r jag pl?tsligt drabbades av sm?rta. "Kolla Neils utm?rkta inl?gg p? detta ovanligt diskuterade ?mne h?r. N?stan n?gra v?nner p? Twitter (tack Daniel!) har precis vidarebefordrat mig en artikel med titeln "Hypotetiskt talande,
Adidas NMD Womens Hur behandlar man en scrotum som ?r frusen mot en l?r?" Artikeln kanske bara har det b?sta funktionen jag har sett p? l?nge. H?r ?r ett utdrag: "F?r att skrotan ska frysa till l?ret, m?ste l?rskinnet vara vid en frysningstemperatur", s?ger Schlegel. Det inneb?r att huden skulle vara frostbiten. Om det verkligen ?r fallet ska det varma vattnet separera scrotum fr?n l?ret. "F?r att vara fullst?ndigt
Nike Air Force 1 Womens beredd att ta itu med situationen borde detta olyckligt intr?ffa med dig, jag f?resl?r att du l?ser hela artikeln p? Outside Online.Was ger detta lite mer trodde, kanske mer t?nkt ?n det ?r h?lsosamt ..
De s?ger att det ?r svetten som d?dar dig eller fryser saker tillsammans. S? kanske vi borde klara av shorts och / eller tights kompo och ta en lektion fr?n inuiten. Den traditionella t?tningen ?ver kl?derna ?r konstruerad f?r att vara l?
Nike Air Presto Damen s n?r den r?r sig f?r att l?ta luft str?mma och till?ta svettning, men n?r statiska vikten av kl?der f?llor v?rmer in
Varken shorts eller strumpbyxor uppn?r detta. S? vad s?gs om ett par av n?got liknande "Ronhill Trackster Running Pants" ist?llet? N?got som de borde g?ra tricket. Jag tror att n?gra av de andra m?rkena g?r vintervikt ocks?. D?r g?r du med dina l?pande sartorialproblem! BTW som kan
Nike Air Max 1 Womens ber?tta f?r mig hur sartoriellt som i elegans ?r relaterat till sartorius muskeln? Vi ?r alla v?nner h?r r?tt? Okej, s? jag kommer att t?cka ett k?nsligt ?mne i det h?r inl?gget (pun intended). H?ll dig stram! P? tisdag gick jag f?r en spring i en sn?storm. Flakorna kom ner ganska stadigt, v?garna och trottoarerna var helt sn?t?ckta, och temperaturen n?r jag l?mnade var 13 grader Fahrenheit (min fru hade k?rt tidigt p? morgonen n?r det var
www.dannywinstanley.co.uk -11F!). Bortsett fr?n att jag hade en otroligt kul k?rning spenderade jag lite tid (som jag ofta g?r medan jag k?r), som funderar p? fr?gor som r?r k?rning p? vintern. Det h?r ?r det f?rsta inl?gget i vad som kan vara en serie om ?mnet, vi kommer att se (och om du har n?gra vinterk?rnings?mnen som du vill t?cka, l?mna en kommentar!). Jag ?r en stor fan av att springa tights, och jag ?r inte r?dd
Nike Air Max 2015 Damskie f?r att erk?nna det. Jag ?r ocks? v?ldigt kr?sen om mina tights. Jag tycker att vissa irriterar mina ankler p? grund av den materiella anv?ndningen f?r att hindra dem fr?n att rida upp, andra passar inte r?tt och tenderar att rida ner fr?n midjan (vad ?r det som motsvarar en r?rmokers spricka?). Ett bekv?mt, bra passande par tights ?r som guld. Min favorit ?r ett gammalt par Nike-strumpor som jag k?pt p? Dick's Sporting Goods f?r n?gra ?r
Nike Air Huarache Womens sedan (vet inte ens modellen - de ser sn?ll ut som i bilden ovan men har ingen blixtl?s vid fotleden) - materialet ?r mjuk, de rider inte upp eller ner, och passformen ?r perfekt.