Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Suplementy i Odżywki
  • Spalacze

    Sporty siłowe takie jak kulturystyka, fitness strongman czy sztuki walki to także suplementy i odżywki, zobacz jak wspomagać odżywianie aby uzyskać lepsze efekty. Suplement diety jest to dodatek, uzupełnienie diety.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    Spalacze

    Postprzez Ryzowka » 10 Styczeń 2010, o 22:47

    Witam wszystkich Bardzo serdecznie bardzo podoba mi się wasze forum o którym dowiedziałem się z NK ćwiczę na siłowni już od ponad 2 lat ... Tematem rozważań jest Spalacz... Chciałbym spalić około 20 kg wydaje się ze to dużo ... ale wiem ze da rade zrobić coś takiego w krótkim czasie. Niedługo matura i zamierzam wybrać się na WAT dlatego ćwiczę aby zdać tamtejszy test, który składa się z biegania z którym nie mam najmniejszych problemów ponieważ biegam juz od dłuższego czasu ale jest tam również drążek co jest moją piętą achillesową mam mało czasu a w tym momencie nie podnoszę się nawet raz. Dlatego chciałbym zrzucić trochę kg tak jak wyżej wspomniałem około 20 kg ponieważ teraz ważę około 120 kg co w moim wieku nie jest dobra sprawą z tym ze mam małą zawartość tłuszczu ponieważ po siłowni przekształciłem wszystko w mięsień i już jest dobrze ... został tylko brzuch ... ale jakoś dam rade. Mam bardzo dużo nauki a aeroby mnie wykańczają tracę siłę i jestem zmęczony jednak wiem ze muszę je zacząć ... już zrzucałem 10 kg w tydzień i było dobrze ale potem wszystko wchodziło w mięsień i ważyłem więcej mimo mniejszego brzucha ud itp. Oprócz spalaczy nie brałem żadnych odżywek oprócz HMB na początku teraz tylko Glukozamina ponieważ od tych ćwiczeń mam problemy ze stawami ale juz wszystko się normuje ... wiem ze jestem ciężki i to odbija się na stawach.