Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Nasze Zdjęcia
  • Foty do oceny staz 5 lat

    W galerii zdjęć można prezentować nasze zdjęcia, fotki z zawodów, imprez, treningów, siłowni itp. Zobacz jaką formę prezentują użytkownicy forum kulturystyczni.pl

    Moderator: Michał Bodzioch


    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez BuLi! » 3 Kwiecień 2010, o 09:29

    po to abys zwrocil honor z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak ty wygladasz :)

    tak jak myslalem twoich fot nie ma w dziale,
    latwo jest oceniac kogos siedzac przed monitorem i wpier*alac paczke chipsow.
    Ostatnio edytowano 3 Kwiecień 2010, o 09:30 przez BuLi!, łącznie edytowano 1 raz
    BuLi!
    Szeregowy
     
    Posty: 11
    Rejestracja: 13 Luty 2010, o 16:28
    Miasto: Sulęcin
    Data urodzenia: 20 07 1990

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez rafimoc » 3 Kwiecień 2010, o 09:30

    wejdz w nasze relacje, wstawilem fotke tam przed treningiem.
    NIE SZTUKĄ JEST ZJEŚĆ/WBIĆ DUŻE ILOŚCI STEROIDÓW. SZTUKĄ JEST DOJŚĆ DO WSZYSTKIEGO BEZ NICH - Z JAJAMI DO CIĘŻKIEGO TRENINGU I CHARAKTEREM, KTÓRY PRZYCIĄGA TYLKO SILNE OSOBOWOŚCI!

    indywidualne odpłatne doradztwo po wczesniejszym uzgodnieniu na PW
    rafimoc
    Generał broni
     
    Posty: 6696
    Rejestracja: 20 Styczeń 2010, o 21:47
    Pochwały: 332
    Miasto: Wrocław

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez BuLi! » 3 Kwiecień 2010, o 09:33

    zle nie jest ale tak jak ty to ja wygladam a do wujka bardzo duzo mi brakuje wiec moglbys odpuscic


    i koniec tematu. zapodam tylko szczegolowa wypiske od lekarza ale to pozniej zeby nie bylo podejrzen przeciez nikt tu nikogo nie chce oszukiwac :shock:
    Ostatnio edytowano 3 Kwiecień 2010, o 09:34 przez BuLi!, łącznie edytowano 1 raz
    BuLi!
    Szeregowy
     
    Posty: 11
    Rejestracja: 13 Luty 2010, o 16:28
    Miasto: Sulęcin
    Data urodzenia: 20 07 1990

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez lMathew » 3 Kwiecień 2010, o 09:34

    Panowie - luźniej.

    Każdy ma swoje priorytety i przy tym zostańmy. Oceniamy tu sylwetkę, więc nie odbiegajmy od tematu.
    Image
    **Prace techniczne. Niebawem powracam**
    Awatar użytkownika
    lMathew
    Starszy sierżant
     
    Posty: 362
    Rejestracja: 6 Marzec 2010, o 17:25
    Miejscowość: Łosice
    Pochwały: 23
    Miasto: Łosice
    Data urodzenia: 07 05 1991

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez rafimoc » 3 Kwiecień 2010, o 09:35

    ciekawe.

    Nie watpie w nic, razi mnie strasznie ze ktos nie robi nog bo cos tam cos tam. Dla twojej wiadomosci Przysiady sa forma rehabilitacji przy kontuzji kolan!! wiec bez zbednego ze tak powiem.. Pier....enia!
    NIE SZTUKĄ JEST ZJEŚĆ/WBIĆ DUŻE ILOŚCI STEROIDÓW. SZTUKĄ JEST DOJŚĆ DO WSZYSTKIEGO BEZ NICH - Z JAJAMI DO CIĘŻKIEGO TRENINGU I CHARAKTEREM, KTÓRY PRZYCIĄGA TYLKO SILNE OSOBOWOŚCI!

    indywidualne odpłatne doradztwo po wczesniejszym uzgodnieniu na PW
    rafimoc
    Generał broni
     
    Posty: 6696
    Rejestracja: 20 Styczeń 2010, o 21:47
    Pochwały: 332
    Miasto: Wrocław

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez BuLi! » 3 Kwiecień 2010, o 09:36

    lMathew w porządku po prostu nie lubie jak ktos kogos osadza... a tak naprawde nic nie wie o danej osobie.

    Przysiady przy dziurze w rzepce ktora byla naprawiana o kurde hardcore z ciebie ;)
    Rehabilitacje tez Ci przepisze z tego co wiem to najpierw mial elektrostymulatory czy jak to sie nazywa aby mu miesien nie zanikl plus machanie noga(zginanie) i lezal pod jakims czyms co niby leczy jakimis falami heheh
    Ostatnio edytowano 3 Kwiecień 2010, o 09:38 przez BuLi!, łącznie edytowano 1 raz
    BuLi!
    Szeregowy
     
    Posty: 11
    Rejestracja: 13 Luty 2010, o 16:28
    Miasto: Sulęcin
    Data urodzenia: 20 07 1990

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez rafimoc » 3 Kwiecień 2010, o 09:38

    wierz mi ze tak jest. Nie mowie z niewiadomo jakim obciazeniem. Dlatego nie zrozumiem nigdy tych wymowek.
    NIE SZTUKĄ JEST ZJEŚĆ/WBIĆ DUŻE ILOŚCI STEROIDÓW. SZTUKĄ JEST DOJŚĆ DO WSZYSTKIEGO BEZ NICH - Z JAJAMI DO CIĘŻKIEGO TRENINGU I CHARAKTEREM, KTÓRY PRZYCIĄGA TYLKO SILNE OSOBOWOŚCI!

    indywidualne odpłatne doradztwo po wczesniejszym uzgodnieniu na PW
    rafimoc
    Generał broni
     
    Posty: 6696
    Rejestracja: 20 Styczeń 2010, o 21:47
    Pochwały: 332
    Miasto: Wrocław

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez lMathew » 3 Kwiecień 2010, o 09:40

    BuLi! napisał:lMathew w porządku po prostu nie lubie jak ktos kogos osadza... a tak naprawde nic nie wie o danej osobie.

    Przysiady przy dziurze w rzepce ktora byla naprawiana o kurde hardcore z ciebie ;)

    akurat w tej kwestii stanę po stronie rafiego, bo faktem jest że ćwierć, pól przysiady są formą rehabilitacji. Są różne szkoły - niektórzy preferują duże obciążenia, powyżej maxa którego weźmiemy na przysiad a inni natomiast więcej powt, mniejszy cieżar. Oczywiście do tego pewne suple, i ćwiczenia wspomagające, ale ogólnie rzecz biorąc są ludzie, którzy właśnie w taki sposób leczą się po artroskopii czy innych urazach/zabiegach.

    Aczkolwiek nie o tym jest temat ^^
    Image
    **Prace techniczne. Niebawem powracam**
    Awatar użytkownika
    lMathew
    Starszy sierżant
     
    Posty: 362
    Rejestracja: 6 Marzec 2010, o 17:25
    Miejscowość: Łosice
    Pochwały: 23
    Miasto: Łosice
    Data urodzenia: 07 05 1991

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez Oliver » 3 Kwiecień 2010, o 09:42

    rafimoc mówisz o końcowym etapie rehabilitacji na którym on się właśnie znajduje...
    po operacji masz najpierw elektroimpulsy, moczenie w wodzie, wszelakie uginanie nóg i wymachy, masaże....
    w każdym bądź razie żadnych ciężarów po operacji!! i tego typu kontuzjach.

    koniec gdybania itp. oceniamy fotki!!
    Nin'i no kakaku de... Subete ni oite, watashi wa tsuyoku naru yo!
    Oliver
    Generał brygady
     
    Posty: 3387
    Rejestracja: 24 Grudzień 2009, o 16:20
    Pochwały: 42

    Re: Foty do oceny staz 5 lat

    Postprzez Michał » 3 Kwiecień 2010, o 12:44

    wujek naprawde niezle wyglada:)
    na zawody :D
    Sterydy to nie sposób na niedożywienie !!!
    obrazek
    Kliknij obrazek, aby powiększyć
    Awatar użytkownika
    Michał
    Generał broni
     
    Posty: 5472
    Rejestracja: 23 Grudzień 2009, o 12:53
    Pochwały: 101

    PoprzedniaNastępna

    Wróć do Nasze Zdjęcia

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.

    cron