Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Suplementy i Odżywki
  • Suplementy i Odżywki - Szybkie pytania

    Sporty siłowe takie jak kulturystyka, fitness strongman czy sztuki walki to także suplementy i odżywki, zobacz jak wspomagać odżywianie aby uzyskać lepsze efekty. Suplement diety jest to dodatek, uzupełnienie diety.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    Suplementy i Odżywki - Szybkie pytania

    Postprzez asiuleqqq » 8 Luty 2015, o 08:08

    Jestem zielona w temacie odżywek, suplementów itp. Nie mam czasu na posiłek przed treningiem, lecę na niego prosto po pracy i pora posiłku wypada mi 15 min przed treningiem. Mogę go zastąpić czymś? :)
    asiuleqqq
    Szeregowy
     
    Posty: 3
    Rejestracja: 13 Styczeń 2015, o 16:19

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

    Suplementy i Odżywki - Szybkie pytania

    Postprzez michaell » 1 Marzec 2015, o 17:33